Сучасні тренди просування товарів і послуг з використанням цифрового маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Проаналізовано особливості трендових інструментів соціального діджитал-маркетингу. Підкреслено необхідність використання цифрових інструментів для підвищення ефективності взаємодії українських компаній зі своєю цільовою аудиторією, такі як контент-маркетинг, пошукова оптимізація, персоналізована реклама та штучний інтелект у маркетингових стратегіях.. Наведено основні тенденції просування товарів і послуг через соціальні мережі. Розглянуто методи реалізації цифрового маркетингу в контексті просування товарів та послуг у цифровому просторі. Описано особливості діджитал-маркетингу в контексті конкретної соціальної мережі. Особлива увага приділена ролі автоматизації маркетингових процесів та омніканальному підходу у взаємодії з клієнтами. Визначено основні виклики та перспективи розвитку цифрового маркетингу в умовах зростаючої конкуренції та змін споживчої поведінки.

Опис

Корнієнко, О. П. Сучасні тренди просування товарів і послуг з використанням цифрового маркетингу = Modern trends in the promotion of goods and services using digital marketing / О. П. Корнієнко // Київ. екон. наук. журн. КиМУ. – Київ : Гельветика, 2025. – № 9. – С. 127–134.

Бібліографічний опис

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By