Використання зарубіжних змі на заняттях з англійської мови для реалізації завдань національно-патріотичного виховання студентів в умовах протистояння України російській агресії (2022–2024 рр.)
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Міняйлова А. В.
Шляхтіна О. С.
Miniailova Alevtyna
Shliakhtina Olena
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисципліна «Іноземна мова» (разом з іншими дисциплінами соціально-гуманітарного циклу) надає найбільші можливості для реалізації завдань національно-патріотичного виховання студентів в умовах протистояння України російській агресії (2022–2024 рр.). Для цього необхідно в процесі формування і розвитку навичок говоріння, читання, аудіювання і письма обирати для опрацювання теми національно-патріотичного характеру. Особливого значення при цьому набуває робота студентів з англомовними статтями, аудіо- та відеоматеріалами, опублікованими у зарубіжних ЗМІ, які висвітлюють поточні події, пов’язані з воєнно-політичною ситуацією в країні, розкривають роль України на міжнародній політичній арені, і, таким чином, сприяють формуванню у студентів об’єктивної оцінки поточної ситуації, протистоянню маніпулятивному впливу з боку російської пропаганди та формуванню почуття гідності і гордості
бути громадянином України.
Опис
Міняйлова, А. В. Використання зарубіжних змі на заняттях з англійської мови для реалізації завдань національно-патріотичного виховання студентів в умовах протистояння України російській агресії (2022–2024 рр.) = The use of foreign media in english classroom for the implementation of the tasks of national-patriotic education of students in the conditions of Ukraine’s resistance to russian aggression (2022–2024) / А. В. Міняйлова, О. С. Шляхтіна // Матеріали ХV міжнар. наук.-техн. конф. "Інновації в суднобудуванні та океанотехніці". – Миколаїв : НУК, 2024. – С. 711–714.
Ключові слова
зарубіжні ЗМІ, навчання англійської мови, національно-патріотичне виховання студентів, теми національно-патріотичного характеру, foreign mass media, teaching english, national-patriotic education of students, topics of a national-patriotic nature