Продуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі
Вантажиться...
Дата
2016
Автори
Щербак, О. В.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто рекламний дискурс із позицій лінгвосеміотики та зроблено спробу виявити в телепросторі українськомовної комерційної реклами актуальні семіотичні коди і їхні найпродуктивніші типи.
Опис
Щербак, О. В. Продуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства : Вип. 23. = Opera in linguistica ukrainiana : Fascicullum 23 : зб. наук. пр. / голов. ред. Т. Ю. Ковалевська. – Одеса : «ПолиПринт», 2016. –– С. 261–270.
Ключові слова
реклама, рекламний текст, рекламний дискурс, семіотичний код, слоган