Урахування суб’єктного досвіду студента в процесі викладання математичних дисциплін
Вантажиться...
Дата
2016
Автори
Романчук, Н. О.
Romanchuk, N. О.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті досліджуються теоретичні засади та практичні шляхи врахування суб’єктного досвіду студента в процесі викладання математичних дисциплін. Проаналізовано сучасний стан та актуальні проблеми викладання математичних дисциплін у вищих технічних закладах освіти
The article deals with the theoretical background and practical ways of considering subjective experience in teaching students mathematical disciplines. The current state and actual problems of teaching mathematics in higher technical educational establishments are analyzed.
The article deals with the theoretical background and practical ways of considering subjective experience in teaching students mathematical disciplines. The current state and actual problems of teaching mathematics in higher technical educational establishments are analyzed.
Опис
Романчук, Н. О. Урахування суб’єктного досвіду студента в процесі викладання математичних дисциплін / Н. О. Романчук // Наук. вісн. МНУ. Сер. Педагогічні науки. – Миколаїв, 2016. – № 4 (55). – С. 159–162.
Ключові слова
суб’єктний досвід, математична підготовка, математичні дисципліни, вищі технічні заклади освіти, гуманізація освітнього процесу, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, subjective experience, mathematical training, mathematical disciplines, higher technical educational establishments, humanization of the educational process, subject-subject interaction