Статті. Кафедра дизайну
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Використання виробів зі скла в оздобленні мінімалістичного інтер’єру(Іліон, 2024) Сергієнко О. М.; Кульчинська В. А.; Serhiienko O. M.; Kulchinska V. A.В науковій роботі розглядається та аналізується використання прозорих матеріалів у оздобленні мінімалістичних інтер’єрів. Виявлено вплив прозорих елементів у приміщеннях на загальне сприйняття сучасного інтер’єру людиною.Документ Фотографія як засіб сюжетної організації літературного твору(Іліон, 2024) Сергієнко О. М.; Толкушкіна А.; Serhiienko O. M.; Tolkushkina А.В роботі розглядається взаємозв’язок фотоекфрасиса та художнього образу у літературному тексті. Їх вплив на сприйняття художнього тексту і сюжетну структуру твору.Документ Творчі студентські виставки в контексті формування навичок студентів-дизайнерів(Іліон, 2024) Портнов Д.; Кульчинська В.; Portnov D.; Kulchynska V.Розглянуто причини проведення творчих студентських виставок. Проаналізовано вплив виставок на формування професійних навичок майбутніх дизайнерів. Обґрунтована важливість проведення таких заходів для творчого вдосконалення.Документ Вплив просторового макетування на естетичні та функціональні аспекти дизайну інтер’єру(Іліон, 2024) Матійко О. В.; Куприяненко А. О.; Matiiko O. V.; Kupryianenko A. O.У даній статті проаналізовано вплив просторового макетування на естетичні та функціональні аспекти дизайну інтер’єру. Розглянуто ключові принципи планування, пропорційності та формотворення, взаємозв’язки між естетикою і функціональністю, а також, їх вплив на комфорт і психологічний стан користувачів. Актуальність даної роботи зумовлена постійними змінами у вимогах до житлових і комерційних просторів. У сучасному світі, де значення психологічного комфорту та естетики зростає, важливо вивчати, як просторова модель може зробити кращим якість життя користувачів.Документ Концептуальна модель бренд-дизайну в умовах цифрової конкуренції(Іліон, 2024) Матійко Н. О.; Дюміна К. М.; Matiiko N. O.; Diumina K. M.Сьогодні бренди змушені конкурувати за увагу аудиторії в умовах перенасиченого цифрового простору. Візуальна ідентичність стає ключовим інструментом формування впізнаваності та диференціації торгових марок в соціальних медіа. Розробка концептуальної моделі бренд-дизайну, що забезпечує високий ступінь індивідуальності та емоційної привабливості, є важливим завданням для сучасного брендингу. Метою статті є визначення концептуальної моделі бренд-дизайну, спрямованої на створення унікальної візуальної ідентичності бренду в соціальних мережах. Розглянуто етапи реалізації концептуальної схеми у віртуальному просторі.Документ Інтеграція конкурсів з дизайну в навчальний процес(Іліон, 2024) Данильченко Н. В.; Гавловська Д.; Danylchenko N.; Havlovska D.Обґрунтована важливість проведення творчих конкурсів для студентів-дизайнерів. На прикладі конкурсів, проведених кафедрою дизайну в останні роки, показано зацікавленість студентів в подібних заходах, їх мотивація та результати участі.Документ Основні етапи при проєктуванні елементів дитячого майданчика(Іліон, 2024) Чигінцев С. І.; Чигінцева О. В.; Chigintsev C. I.; Сhigintseva O. V.Процес проєктування та аналіз можливого споживача на прикладі дитячого ігрового майданчика.Документ Особливості викладання художнього циклу дисциплін кафедри дизайну в період військового часу(2023) Матійко О. В.; Оліфірова М.; Matiiko O. V.; Olifirova M.У статті розглянуто форми та методи викладання дисциплін художнього циклу при підготовці студентів напряму «Дизайн», що застосовуються в умовах воєнного часу.Документ Формування та розвиток навичок креативного лідерства в процесі навчання у студентів-дизайнерів(2023) Матійко Н. О.; Лаптєв Д.; Matiiko N. O.; Laptiev D. V.В сучасних умовах придбання професійних знань, умінь і навичок сьогодні недостатньо, щоб стати хорошим фахівцем. Виникає потреба в розвитку таких сторін особистості, які крім відповідності індивідуальним задаткам і творчому потенціалу, формують здібності неординарно мислити, активно діяти, приймати рішення і нести за них відповідальність, продуктивно і швидко застосовувати набуті знання, відхиляючись від традиційних схем. У даній статті розглянуто концепцію розвитку креативного лідерства в освітньому процесі студентів-дизайнерів і можливості оцінки рівня лідерських якостей майбутніх дизайнерів.Документ Портфоліо, як елемент професійної діяльності дизайнера(2023) Данильченко Н. В.; Розкладай І.; Danylchenko N.; Rozkladay I.Розглянуто значення портфоліо творчих робіт для діяльності дизайнера, види та призначення портфоліо, а також засоби, за допомогою яких воно створюється.Документ Професійна підготовка майбутніх дизайнерів в умовах воєнного стану(2023) Булавицький І. Я.; Струкачова Л. М.; Bulavytskyy I. Y.; Strukachova L. M.Проаналізовано проблеми, які виникли перед викладачами в умовах воєнного стану в Україні, організація навчального процесу в режимі дистанційного та змішаного навчання, взаємодія студентів з викладачами.Документ Щоденник війни очима студентів-дизайнерів: до розробки особистісних моделей навчання студентів в умовах воєнного стану(2023) Струкачова Л. М.Проаналізовано проблеми, які виникли перед викладачами в умовах воєнного стану в Україні, представлено досвід роботи з організації індивідуальних творчих завдань зі студентами-дизайнерами.Документ Принципи використання екологічного дизайну в інтер’єрі(2023) Дерев’янко Д. Ю.; Сергієнко О. М; Derevianko Diana; Sergienko ElenaАктуальність даної роботи зумовлена тим, що зростання виробництва на Землі стало недостатньо контрольованим, а перетворення природних ресурсів із речовини у відходи непередбачуваним. Однією з причин, чому відходи швидко забруднюють навколишнє середовище, є скорочення активного «життя» продуктів. Це стосується не тільки технічно складних виробів, а й звичайних побутових виробів. У тому числі ті, що використовуються у виробництві меблів, предметів інтер’єру та оздоблювальних матеріалів. Екологічний дизайн, направлений у русло ідеї екологізації людства, можливо, якщо не покращити, то хоча б не погіршити сьогоднішній екологічний стан на Землі. Мета: в даній роботі проаналізовано один із методів розв’язання екологічної проблеми – екодизайну. В основу проєкту покладено сучасні тенденції проєктної культури та загальні підходи до екодизайну, як способу гармонізації відносин «людина–природа» в інтер’єрі.Документ Тенденції розвитку архітектури і дизайну суден для відпочинку: від сучасності до майбутнього(2023) Данильченко Н. В.; Артюшенко Ю. С.; Danylchenko N. V.; Artyushenko Yu.Розглянуті сучасні та майбутні напрями розвитку дизайну суден для відпочинку, фактори, що впливають на зміни екстер’єру суден, особливості розвитку суднових інтер’єрів.Документ Історія розвитку малого суднобудування(2022) Вихопень, М. В.; Данильченко, Н. В.; Vyhopen, M. V.; Danylchenko, N. V.Викладена історія будови малих суден на прикладі човнів, катерів та яхт. Проаналізовано багатовіковий розвиток малого суднобудування, а також факторів, які впливали на появу нових технологій у суднах.Документ Інноваційні матеріали, як альтернатива традиційного оздоблення інтер’єру яхт деревом(2022) Сергієнко, О. М.; Serhiienko, O. M.У статті розглянуті сучасні оздоблювальні матеріали, які не поступаються за технічними вимогами для внутрішньої обробки яхт, які можуть стати альтернативою традиційної обробці масивом дерева.Документ Живопис як засіб формування і закріплення професійної майстерності в системі підготовки студентів-дизайнерів(2022) Матійко, О. В.; Матійко, Н. О.; Matiiko, O. V.; Matiiko, N. O.У статті розглянуто питання особливостей використання сучасних методів навчання з академічного живопису на спеціальності дизайн. Обґрунтовується необхідність професійної художньої підготовки за курсом живопису, як засобу формування уявлень про художньо-творче сприйняття натури та розвитку інтелектуально-творчого потенціалу студентів-дизайнерів.Документ Стріт-арт, як повноцінний та визнаний вид сучасного мистецтва з глибоким художнім концептом(2022) Лавріненко, Є.; Сергієнко, О. М.; Lavrinenko, Ye.; Serhiienko, O. M.Проаналізовано шлях розвитку стріт-арту, як виду образотворчого мистецтва з глибоким художнім концептом, його популярність і вплив на сучасного глядача.Документ Особливості стилю «футуризм» в дизайні яхт(2022) Данильченко, Н. В.; Danylchenko, N. V.Розглянуті тенденції розвитку сучасного стилю «футуризм» та його основні характеристики відносно дизайну яхт. На прикладах проаналізовано особливості даного стилю в яхтових екстер’єрах та інтер’єрах.Документ Тенденції розвитку сучасного яхтового дизайну в структурі концептуального моделювання проектної організації та особливостей формування стилістичних пріоритетів(2021) Матійко, О. В.; Матійко, Н. О.; Matiiko, O. V.; Matiiko, N. O.У статті розглянуто тенденції розвитку сучасного яхтового дизайну. Позначено основні характеристики структурної організації сучасного проектного бюро. Дано визначення основним стилістичним напрямкам в яхтовому дизайні. Розглянуто особливості технічної реалізації та естетичного сприйняття футурізму як одного з перспективних стилів в дизайні яхт. Зазначено роль ергономічної складової галузі технічної естетики в проектуванні яхтового інтер’єру.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »