Управління якістю послуг в проектах розвитку підприємств рекреаційної сфери

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Автори

Корулик, А. Д.
Korulik, A. D.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Корулик А. Д. «Управління якістю послуг в проектах розвитку підприємств рекреаційної сфери». – Квалификаційна робота на правах рукопису. Магістерська робота зі спеціальності 122 "Комп'ютерні науки", освітня програма "Управління проектами". – Національний університет кораблебудування ім. адм. Макарова. Сучасний етап розвитку туристичної діяльності характеризується позитивними змінами, головними з яких слід вважати послідовне прагнення покращити свої економічні показники за рахунок впровадження моделей, методів та систем якості на базі міжнародних стандартів. Завдання забезпечення якості проекту є актуальним на всіх фазах його життєвого циклу, оскільки існує проблема неефективності системи управління в проектах рекреаційної сфери. У туристичному бізнесі багато організацій, які мають вписуватись у єдину регіональну систему управління, де метою є забезпечення тривалої конкурентоспроможності на ринку. За допомогою менеджменту має розроблятися стратегія розвитку всього регіону та окремої організації. У магістерській роботі на основі аналізу стану елементів якості управління підприємств туристично-рекреаційної сфери запропоновано механізм оцінки збалансованості системи управління якістю послуг на основі принципів бенчмаркінгу, що дозволить адаптувати існуючу систему управління якістю послуг до підприємств туристично-рекреаційної сфери.

Опис

Корулик, А. Д. Управління якістю послуг в проектах розвитку підприємств рекреаційної сфери = Management of quality of services in projects of development of the enterprises of recreational sphere : магістерська робота ; спец. 122 “Комп’ютерні науки“ / А. Д. Корулик ; наук. кер. Л. С. Чернова. – Миколаїв : НУК, 2021. – 87 с.

Ключові слова

управління якістю, проекти, механізми управління, бенчмаркінг, туристично-рекреаційна сфера, 122 “Комп’ютерні науки“, quality management, projects, management mechanisms, benchmarking, tourist and recreational sphere

Бібліографічний опис