Телемаркетинг – сучасний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Автори

Крамаренко, І. С.
Фаріонова, Т. А.
Назрієва, З. Т.
Кудріч, Д. О.
Kramarenko, I.
Farionova, T.
Nazrievа, Z.
Kudrich, D.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Метою написання статті є дослідження телемаркетингу як сучасного напряму підвищення конкурентоспроможності національних підприємств. Розкрито концептуальні підходи до визначення поняття «телемаркетинг». Наведено головні переваги телемаркетингу. Визначено збільшення сегменту телефонних продажів в України, що вказує на їх перспективний напрям розвитку. Обґрунтовано телемаркетинг як сучасний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємств.

Опис

Телемаркетинг – сучасний напрям підвищення конкурентоспроможності підприємств = Telemarketing – modern direction of increasing competitiveness of enterprises / І. С. Крамаренко, Т. А. Фаріонова, З. Т. Назрієва, Д. О. Кудріч // Вісн. ХНАУ. Сер. Економічні науки. – Харків : ХНАУ, 2021. – Т. 2, № 2. – С. 322–330.

Ключові слова

телемаркетинг, конкурентоспроможність, переваги, споживач, розповсюджувач реклами, telemarketing, competitiveness, advantages, consumer, advertising distributor

Бібліографічний опис