Методичні підходи щодо оцінки обсягу реалізації послуг підприємств транспортної галузі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023-10-31

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Економіка та суспільство

Анотація

У роботі досліджено завдання підвищення достовірності оцінювання обсягу реалізації послуг підприємств транспортної галузі. Аналізується залежність величини обсягу реалізації від наступних факторів: первісної вартості основних засобів, вартості нових основних засобів, середньооблікової кількості працівників, капітальних інвестицій. В наслідок дослідження були розроблені однофакторні та багатофакторні регресійні моделі за допомогою методів: найменших квадратів, k-ближніх сусідів, бінарного дерева рішень. Для побудови багатофакторної моделі за допомогою методу найменших квадратів до величини факторів був застосований метод головних компонент. Найбільш якісної моделлю оцінювання обсягу реалізації послуг підприємств транспортної галузі, за величиною середньої помилки апроксимації, виявилася модель на основі бінарного дерева рішень.

Опис

Прокопович, Л. Б. Методичні підходи щодо оцінки обсягу реалізації послуг підприємств транспортної галузі = Methodical approaches to the assessment of the volume of services provided by enterprises in the transport industry / Л. Б. Прокопович, С. В. Шевчук // Економіка та суспільство. – 2023. – № 56.

Ключові слова

обсяг реалізації, регресія, метод головних компонент, дерево рішення, k-ближніх сусідів, sales volume, regression, principal component method, decision tree, k-nearest neighbors

Бібліографічний опис