Тренінг як засіб розвитку професійного мислення майбутніх фахівців

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Анотація

У статті наголошується на доцільності формування у майбутніх фахівців досвіду розв’язання різнопланових педагогічних проблем, завдань та аналізу педагогічних ситуацій у процесі участі у тренінгах як перспективних засобах розвитку професійного педагогічного мислення. Доведено, що участь у тренінгових програмах сприяє формування актуальної для сьогодення суб’єктної позиції майбутнього педагога, яка представлена як складна багаторівнева якість особистості, що характеризується високим рівнем актуалізованого суб’єктного досвіду, рефлексії, самопізнання, спрямованих на реалізацію творчого потенціалу особистості та її самореалізацію в умовах безперервної професійної освіти.

Опис

Молодь і ринок. 2022. № 2 (200). С. 93-99.

Ключові слова

професійне мислення, педагогічне мислення, професійна педагогічна діяльність, тренінг, суб’єктна позиція, рефлексія

Бібліографічний опис