Концептуальна модель бренд-дизайну в умовах цифрової конкуренції
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Іліон
Анотація
Сьогодні бренди змушені конкурувати за увагу аудиторії в умовах перенасиченого цифрового простору. Візуальна ідентичність стає ключовим інструментом формування впізнаваності та диференціації торгових марок в соціальних медіа. Розробка концептуальної моделі бренд-дизайну, що забезпечує високий ступінь індивідуальності та емоційної привабливості, є важливим завданням для сучасного брендингу.
Метою статті є визначення концептуальної моделі бренд-дизайну, спрямованої на створення унікальної візуальної ідентичності бренду в соціальних мережах. Розглянуто етапи реалізації концептуальної схеми у віртуальному просторі.
Опис
Матійко, Н. О. Концептуальна модель бренд-дизайну в умовах цифрової конкуренції = A conceptual model of brand design in the context of digital competition / Н. О. Матійко, К. М. Дюміна // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : Іліон, 2024. – Вип. 17. – С. 3–4.
Ключові слова
бренд-дизайн, вища школа, цифровий простір, соціальні медіа, фірмовий стиль, brand design, high school, digital space, social media, corporate identity