Формування трансферного потенціалу суб’єктів е-бізнесу в системі регулювання сфери торгівлі
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті досліджено сутність та особливості формування трансферного потенціалу суб’єктів е-бізнесу в системі торгівлі. Зазначено, що ринок електронної торгівлі в Україні та світі зростає високими темпами, що стимулює суб’єктів електронного бізнесу формувати і розвивати трансферний потенціал як базову умову забезпечення конкурентоспроможності та адаптації до змін на відповідному ринку. Встановлено, що трансферний потенціал – це здатність компаній або організацій, що працюють в сфері електронної комерції, передавати свої ресурси, технології, знання, інновації або капітал між різними сегментами бізнесу, регіонами або ринками, що є ключовим фактором для росту, масштабування і підвищення конкурентоспроможності на глобальному рівні. Основні елементи трансферного потенціалу в е-бізнесі включають: технологічний трансфер, зосереджений на впровадженні та адаптації передових технологій, таких, як ШІ та блокчейн; трансфер знань та компетенцій, що передбачає обмін досвідом і розвиток персоналу; трансфер капіталу та ресурсів, який охоплює розподіл фінансових ресурсів і оптимізацію ланцюгів постачання; трансфер клієнтської бази, спрямований на залучення та утримання клієнтів у різних регіонах і платформах; міжнародний трансфер, що включає адаптацію бізнес-моделей і продуктів для глобальних ринків і використання міжнародних мереж постачання для розширення ринків. Формування трансферного потенціалу суб’єктів електронного бізнесу базується на розвиненій інформаційній інфраструктурі, швидкій адаптації до ІТ-змін, масштабованості рішень та мережевих ефектах для підвищення інноваційного потенціалу. Процес формування трансферного потенціалу підприємств електронного бізнесу має бути спрямований на підвищення ефективності діяльності та максимізацію прибутку, а також забезпечення високого рівня задоволення потреб клієнтів. Враховуючи специфіку електронного бізнесу, цей процес повинен бути гнучким і динамічним, щоб оперативно реагувати на зміни в попиті та умовах ринку.
Опис
Формування трансферного потенціалу суб’єктів е-бізнесу в системі регулювання сфери торгівлі = Formation of the transfer potential of e-business subjects in the trade regulatory systema / І. О. Іртищева, М. І. Стегней, І. С. Крамаренко, О. П. Попович // Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. – 2024. – № 5. – С. 6–10.
Ключові слова
е-бізнес, електронна комерція, ринок е-торгівлі, трансферний потенціал, цифрові технології, торгівля, інформаційне середовище, стратегічне управління, тактичне управління, підприємництво, e-business, e-commerce, e-commerce market, transfer potential, digital technologies, trade, information environment, strategic management, tactical management, entrepreneurship