Статті. Кафедра дизайну
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті. Кафедра дизайну за Автор "Matiiko N. O."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концептуальна модель бренд-дизайну в умовах цифрової конкуренції(Іліон, 2024) Матійко Н. О.; Дюміна К. М.; Matiiko N. O.; Diumina K. M.Сьогодні бренди змушені конкурувати за увагу аудиторії в умовах перенасиченого цифрового простору. Візуальна ідентичність стає ключовим інструментом формування впізнаваності та диференціації торгових марок в соціальних медіа. Розробка концептуальної моделі бренд-дизайну, що забезпечує високий ступінь індивідуальності та емоційної привабливості, є важливим завданням для сучасного брендингу. Метою статті є визначення концептуальної моделі бренд-дизайну, спрямованої на створення унікальної візуальної ідентичності бренду в соціальних мережах. Розглянуто етапи реалізації концептуальної схеми у віртуальному просторі.Документ Формування та розвиток навичок креативного лідерства в процесі навчання у студентів-дизайнерів(2023) Матійко Н. О.; Лаптєв Д.; Matiiko N. O.; Laptiev D. V.В сучасних умовах придбання професійних знань, умінь і навичок сьогодні недостатньо, щоб стати хорошим фахівцем. Виникає потреба в розвитку таких сторін особистості, які крім відповідності індивідуальним задаткам і творчому потенціалу, формують здібності неординарно мислити, активно діяти, приймати рішення і нести за них відповідальність, продуктивно і швидко застосовувати набуті знання, відхиляючись від традиційних схем. У даній статті розглянуто концепцію розвитку креативного лідерства в освітньому процесі студентів-дизайнерів і можливості оцінки рівня лідерських якостей майбутніх дизайнерів.