Матеріали конференцій (КІТтаІГ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (КІТтаІГ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасні методи геометричного моделювання проточних частин відцентрових компресорів(2012) Бідніченко, О. Г.Наведено розроблені автором методи геометричного моделювання елементів проточних частин відцентрових компресорів, які базуються на використанні математичних кривих, що дають змогу побудувати сучасні математичні моделі для формування оптимальної форми проточних частин відцентрових компресорів.Документ Вирішення задачі синтезу суден для обслуговування вітроенергетичних установок(2013) Бондаренко, О. В.; Бойко, А. П.; Хізніченко, Ю. Р.Розроблена математична модель катамарану для доставки ремонтних бригад на вітроенергетичні установки.Документ Проблеми кадрового забезпечення суднобудівної галузі України(2015) Слободян, С. О.Документ Выбор формы корпуса водного такси для восточного побережья Крыма(2016) Слободян, С. О.; Морозов, А. А.Документ Оценка уровня конкурентоспособности высшего учебного заведения(2017) Кошкин, К. В.; Кнырик, Е. О.; Никитин, П. В.; Слободян, С. О.Документ Проектно-орієнтоване управління НУК(2018) Слободян, С. О.Документ Особливості проектного управління розвитком внутрішнього водного транспорту України(2018) Козир, Б. Ю.; Слободян, С. О.Документ Управление динамическими системами на основе нейросетевых моделей(2018) Гайда, Анатолий Юлианович; Фарионова, Татьяна Анатольевна; Слободян, Сергей ОлеговичДокумент Дослідження тривимірних процесів шляхом інтерпретації їх двовимірних розрахунків(2019) Котляр Д. В.; Волік Д. А.Документ Crisis management and communications(2019) Slobodian, Serhii; Mykhailova, Hanna; Wang, WeipingДокумент Дослідження навантажень та деформацій у кожусі глушника від порохових газів під час пострілу(2019) Котляр Д. В.; Волік Д. А.Документ Навчально-тренажерна підготовка суднових електромеханіків(2019) Трушляков Є. І.; Слободян С. О.; Жук Д. О.; Носовський А. М.Документ Shipbuilding 4.0: виклики до вищої освіти(2020) Слободян, С. О.; Харитонов, Ю. М.; Slobodian, S.; Kharytonov, Y.Анотація. Виконано аналіз стану суднобудування в світі. Визначені основні тренди, які впливають на подальший розвиток суднобудівної галузі, а також складові четвертої індустріальної революції. Розглянуті елементи інноваційної платформи Shipbuilding 4.0. Обговорюються основні напрямки реформування вищої освіти для її відповідності завданню впровадження платформи Shipbuilding 4.0 в Україні.Документ Технологічна платформа Shipbuilding 4.0: виклики до суднобудівної освіти(2022) Слободян С. О.; Харитонов, Ю. М.; Slobodian Serhii; Kharytonov, YuriyРозглянуті основні складові технологічної платформи Shipbuilding 4.0. Показано, що її запровадження на суднобудівних підприємствах потребує, перш за все, підготовки фахівців з її відповідних напрямків. Запропоновано заходи щодо адаптації діяльності університету за умов започаткування на суднобудівних підприємствах України ідеології технологічної платформи Shipbuilding 4.0.Документ Метод розрахунку повного опору судна з аутригерами: формування цифрового двійника на базі платформи Shipbuilding 4.0(2022) Морозов К. А.; Слободян С. О.; Morozov, Kostyantyn О.; Slobodyan, Sergey O.При створенні життєвого циклу цифрового двійника судна має бути враховано всі процеси його формування та насичення, що здійснюються у рамках цифрового наукового центру суднобудування та цифрового конструкторського бюро. Результати формування та насичення цифрового двійника є основою для здійснення наступних процесів на цифровому виробництві та при цифровій експлуатації. З перспективних напрямків подальшого розвитку суднобудівної галузі слід зазначити формування технологічної платформи Shipbuilding 4.0, у рамках якої реалізується цифрове суднобудування. Тому однією зі складових платформи Shipbuilding 4.0, має бути метод визначення повного опору судна, який дасть змогу на стадії раннього проектування вже вирішити питання потужності силової установки.Документ Особливості визначення типу пасажирського судна прибережного району плавання(2022) Морозов О. О.; Слободян С. О.; Morozov Oleksii A.; Slobodyan, Sergey O.На основі узагальнених емпіричних та теоретичних даних, отриманих при проектуванні та експлуатації різних типів пасажирських суден, було визначено, що необхідно прагнути к збільшенню відношення L/B, зменшенню осадки d, та відносній швидкості Frl > 0,6. Також було визначено, що судно з аутригерами, за аналогією з вітрильними тримаранами, є оптимальними для типа судна при русі у водотоннажному та перехідному режимах, які до того ж мають можливість висаджувати пасажирів на необладнане узбережжя, є оптимальним АКТ типом для пасажирського судна прибережного плавання, для маршруту «Очаків–Кінбурнська Коса».Документ Improvement of flow parts of gas turbine installations with methods in applied geometry(2022) Bidnichenko О. G.Документ Графічна система AutoCad як засіб геометричного моделювання об’ємних тіл(2023) Бідніченко, О. Г.; Bidnichenko O. G.Дана робота присвячена дослідженню та аналізу методів геометричного моделювання тривимірних складних об’єктів в графічній системі AutoCAD. Розглянуті особливості поверхневого та твердотільного моделювання, визначені переваги кожного із методів. Наведено приклади сформованих об’ємних зображень технічних об’єктів різними методами, зроблено висновки про перспективність методу твердотільного моделювання при формуванні складних 3-D об’єктів.Документ Особливості використання системи AutoCAD при геометричному моделюванні складових елементів енергетичних установок(2023) Бідніченко О. Г.; Bidnichenko O. G.Дана доповідь присвячена висвітленню особливостей геометричного моделювання в системі AutoCAD при формуванні наочних зображень технічних об’єктів. Розглянуті можливості системи, способи формування моделей та методи їх редагування і візуалізації. Наведено приклади змодельованих технічних об’єктів методами поверхневого та твердотільного моделювання.Документ Вибір критерію оптимизації для пасажирського судна з аутригерами(2023) Морозов, К. О.; Морозов О. О.; Morozov, Kostyantyn О.; Morozov Oleksii O.Наведено вибір критерію оптимізації для пасажирського судна з аутригерами на початкових стадіях його проєктування, як цільова функція задачі оптимізації головних елементів судна розглядається критерій чистої плинної вартості. Для пасажирського судна з аутригерами цей критерій пов’язаний як з економічною ефективністю майбутнього судна (прибуток), так і з витратами на будівництво й експлуатацію судна (будівельна вартість судна, експлуатаційні витрати).