076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" за Ключові слова "business competitiveness"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу(2020) Усатюк, В. С.; Слепуха, М. О.; Usatyuk, V. S.; Slepukha, M. O.; Дибач І. Л.Усатюк В. С., Слепуха М. О. «Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу» – Рукопис. Робота на здобуття другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Бізнес та приватне підприємництво». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2020. У роботі досліджено теоретичні основи поняття digital-маркетингу та його впливу на конкурентоспроможність підприємства. Також було розглянуто найбільш ефективні інструменти просування підприємства у сфері послуг. Авторами надано загальну характеристику підприємства «Eco bike» та досліджено його маркетингову діяльність. Здійснено оцінку існуючих каналів просування на підприємстві. У роботі запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності просування за допомогою оптимізації існуючих каналів реклами та доповнення іншими інструментами digital-маркетингу. Підхід щодо аспекту управління оборотним капіталом підприємства. Запроваджено алгоритм оцінки ефективності роботи digital-маркетингу за допомогою спеціальних показників аналітики.