№ 2 (458) 2015

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 20
  • Документ
    Стратегiчне планування системної реструктуризацiї пiдприємств суднобудування
    (2015) Єфімова, Г. В.; Yefimova, Hanna V.
    Запропоновано алгоритм процесу стратегiчного планування реструктуризацiї пiдприємства, обґрунтовано необхiднiсть розробки стратегії суднобудiвного пiдприємства як вiдкритої системи, доведено доцiльнiсть реалiзацiї стратегiї iнтеграцiї для суднобудiвних пiдприємств, визначено стратегiчнi переваги iнтегрованих корпоративних структур у суднобудуваннi України.
  • Документ
    Compromise between the active systems with distributed control
    (2015) Tytov, Serhii D.; Chernova, Liudmyla S.; Титов, С. Д.; Чернова, Л. С.
    Розглянуто теоретичну модель як базу, що доводить доцiльнiсть злиття двох пiдприємств. Для дослiдження активної системи двох центрiв за основу взято iєрархiчну гру. На пiдставi теорiї iгор i моделювання злиття двох пiдприємств доведено, що для активних систем з розподiленим управлiнням рiвновагу за Нешем i оптимальнiсть за Парето можна розглядати на умовах спiльної роботи i злиття двох центрiв. Запропоновано математичнi моделi, механiзми й методи розробки рiшень ефективного управлiння пiдприємством.
  • Документ
    Побудова нeлiнiйної рeгрeсії тривалостi виконання проeктiв пiдготовки жiнок-боксeрiв до змагань
    (2015) Приходько, С. Б.; Князь, Н. В.; Prykhodko, Serhii B.; Kniaz, Nataliia V.
    Побудовано нелiнiйну регресiю тривалостi виконання проектiв пiдготовки жiнок-боксерiв високої квалiфiкацiї до змагань залежно вiд тривалостi тренувань на основi нормалiзуючого перетворення Джонсона сiмей SB i SИ. Знайдено довiрчий iнтервал для побудованої нелiнiйної регресiї. Виконано порiвняння побудованої регресiї з регресiєю на основi логарифмiчного перетворення. Рекомендовано використання нелiнiйної регресiї на основi перетворення Джонсона для оцiнювання тривалостi проектiв пiдготовки жiнок-боксерiв до змагань.
  • Документ
    Анализ топологических свойств линейно-функциональных организационных структур предприятий
    (2015) Коваленко, И. И.; Пугаченко, Е. С.; Антипова, Е. А.; Kovalenko, Ihor I.; Puhachenko, Kateryna S.; Antipova, Kateryna O.
    У процесi реструктуризацiї i формування сучасних органiзацiйних структур, здатних до самоуправлiння та саморозвитку, виникає завдання отримання комплексної оцiнки їх ефективностi. Розглядається методика, що дозволяє проводити аналiз лiнiйно-функцiональних органiзацiйних структур з використанням критерiїв, що оцiнюють їх топологiчнi властивостi. Аналiзуються топологiчнi властивостi органiзацiйних структур, представлених графами-деревами iз застосуванням теорiї графiв. Пропонується практичне використання методики на прикладi аналiзу лiнiйно-функцiональної органiзацiйної структури морського порту.
  • Документ
    Розробка модульної системи iнформацiйного обмiну прив'язної пiдводної системи
    (2015) Блiнцов, О. В.; Корицький, В. I.; Blintsov, Oleksandr V.; Korytskyi, Viktor I.
    Описано структуру системи iнформацiйного обмiну прив'язної пiдводної системи, яка органiзована на основi принципу модульностi. Базовим елементом системи є розроблений в рамках даної статтi розширювач iнтерфейсiв, який гарантує програмне забезпечення поста керування можливiстю прозорого з'єднання з виконавчим i вимiрювальним обладнанням пiдводного апарата.
  • Документ
    Упрощённая модель асинхронного двигателя для исследования пусковых режимов
    (2015) Буряк, В. С.; Язид Аль Шайх; Buriak, Volodymyr S.; Yazid Al Shaikh
    Описано проблему, що виникає при спробi адекватно промоделювати в МАTLАB / Simulink динамiчнi режими роботи судової автономної електроенергетичної системи при комутацiї потужних споживачiв на прикладi асинхронних двигунiв (АД). Запропоновано математичну модель, яка вiдображає фiзичну сутнiсть процесу ввiмкнення – вимкнення асинхронного двигуна.
  • Документ
    Синтез законов управления САУ движительно-рулевым комплексом при горизонтальном прямолинейном движении подводного аппарата
    (2015) Волянский, С. М.; Volianskyi, Serhii M.
    Отримано узагальнену структурну схему синтезованої системи автоматичного керування рушiйно-кермового комплексу пiдводного апарата, яка враховує втрати гiдродинамiчного гальмiвного моменту баророзвантаженого гребного електродвигуна, а також частковi структурнi схеми, використанi для синтезу законiв управлiння рушiйно-кермового комплексу при горизонтальному прямолiнiйному русi пiдводного апарата. Проведено моделювання САК рушiйно-кермового комплексу пiдводного апарата iз синтезованими регуляторами.
  • Документ
    Генерация и применение высоковольтных высокочастотных стримерных разрядов для газоочистки
    (2015) Богуславский, Л. З.; Ярошинский, Н. С.; Bohuslavskyi, Leonid Z.; Yaroshynskyi, Mykola S.
    Дослiджено застосування високовольтних високочастотних стримерних розрядiв для деструкцiї екологiчно шкiдливих газових викидiв, а також описано роботу генератора високовольтних високочастотних iмпульсiв з наносекундним фронтом наростання iмпульсу. Для створення стримерного розряду застосовано дiодну збiрку з послiдовно включених швидких дiодiв, пiдключену паралельно навантаженню на виходi генератора. Це дозволило отримати гострi iмпульси з тривалiстю фронту, меншою за 1 мкс. Використання стримерного розряду з гострими iмпульсами високої частоти високої напруги знизило концентрацiю екологiчно небезпечних газiв в димових викидах: NO – в 4 рази, СO – в 5,7 разів, а SO – в 3,9 разів.
  • Документ
    Експериментальнi дослiдження ефективностi турбоiмпактного сепаратора паливного газу для газотурбiнних установок
    (2015) Сербін, С. І.; Рижков, Р. С.; Serbin, Serhii I.; Ryzhkov, Rostyslav S.
    Розроблено конструктивну схему турбоiмпактного сепаратора паливного газу високого тиску для газотурбiнних установок. Проведено експериментальнi дослiдження ефективностi роботи сепараторiв стиснутих газiв для газотурбiнних установок iз турбоiмпактними та коагулюючими ступенями очищення. Отримано гiдродинамiчнi характеристики сепараторiв при витратах повiтря на експериментальному стендi вiд 30 до 150 м3/год. Експериментальним шляхом пiдтверджено високий коефiцiєнт сумарної ефективностi очищення дослiдних сепараторiв, який становить 90,0 – 99,8 %. На основi результатiв дослiдження розроблено рекомендацiї щодо проектування проточної частини турбоiмпактних сепараторiв стиснених газiв газотурбiнних установок.
  • Документ
    Метод определения рациональных характеристик термотрансформатора для охлаждения воздуха на входе регенеративных ГТУ
    (2015) Радченко, А. Н.; Кантор, С. А.; Radchenko, Andrii M.; Kantor, Serhii A.
    Запропоновано метод визначення рацiональних характеристик термотрансформатора для охолодження повiтря на входi регенеративних ГТУ з нагрiвом стисненого повiтря перед камерою згоряння газами пiсля турбiни. Як термотрансформатор розглянуто тепловикористовуючу ежекторну холодильну машину, що утилiзує теплоту вiдпрацьованих газiв ГТУ. Метод дозволяє розраховувати рацiональнi встановлену холодильну потужнiсть i температурнi режими, якi забезпечують максимальну економiю палива в умовах обмеженого теплового потенцiалу скидної теплоти вiдпрацьованих газiв.
  • Документ
    Схеми знесолення води при використанні теплоти газопарової суміші перед контактним конденсатором
    (2015) Кузнецова, С. А.; Kuznetsova, Svitlana A.
    Наведено результати використання теплоти газопарової сумiшi перед контактним конденсатором у процесах випарного охолодження й поверхневого кипiння для отримання опрiсненої води за наявностi додаткових джерел мiнералiзованої води в посушливих регiонах України.
  • Документ
    Влияние добавки синтез-газа на скорость нарастания давления при сгорании
    (2015) Митрофанов, А. С.; Познанский, А. С.; Проскурин, А. Ю.; Mytrofanov, Oleksandr S.; Poznanskyi, Andrii S.; Proskurin, Arkadii Yu.
    Наведено результати експериментальних дослiджень роботи двигуна з iскровим запалюванням i зовнiшнiм сумiшоутворенням при роботi на бензинi з додаванням синтез-газу. Отримано експериментальнi iндикаторнi дiаграми, а також залежностi швидкостi наростання тиску за рiзних додавань синтез-газу. Показано вплив додавань синтез-газу на iндикаторну роботу двигуна.
  • Документ
    Стабілізація здрібненої полігонізаційної субструктури сталі 12Х18Н10Т після передкристалізаційної термічної обробки
    (2015) Дубовий, О. М.; Лю, Ш.; Жданов, О. О.; Dubovyi, Oleksandr M.; Liu, Shen; Zhdanov, Oleksandr O.
    Досліджено можливість стабілізації здрібненої полігонізаційної субструктури сталі 12Х18Н10Т після передрекристалізаційної термічної обробки. Встановлено, що повторна пластична деформація сталі після передрекристалізаційної термічної обробки дозволяє збільшити час витримки до 20 хвилин за рахунок формування нерухомих дислокаційних з'єднань, що блокують зростання субзерен за повторного нагрівання.
  • Документ
    Аналiз теплофiзичних властивостей полiмерних нанокомпозитiв на основi полiпропiлену
    (2015) Дiнжос, Р. В.; Фiалко, Н. М.; Рехтета, М. А.; Махровський, В. М.; Dinzhos, Roman V.; Fialko, Nataliia M.; Rekhteta, Mykola A.; Makhrovskyi, Volodymyr M.
    Представлено результати експериментальних i розрахункових дослiджень кiнетики неiзотермiчної кристалiзацiї iзотактичного полiпропiлену (ПП-0) i нанокомпозитiв, якi мiстять 0,5 (ПП-0,5); 1 (ПП-1); 2 (ПП-2); 5 (ПП-5); 10 (ПП-10); 20 (ПП-20) мас. % вуглецевих нанотрубок. Виконано аналiз термодинамiчних параметрiв залежно вiд процентного вмiсту вуглецевих нанотрубок. Вивчено особливостi впливу структури полiмерних нанокомпозитiв на їх теплофiзичнi властивостi.
  • Документ
    Анализ микрогеометрических параметров стыковых и угловых сварных швов конструктивных узлов
    (2015) Коростилёв, Л. И.; Литвиненко, Д. Ю.; Korostylov, Leontii I.; Lytvynenko, Dmytro Yu.
    Проведено аналiз величин радiусiв i кутiв нахилу профiля зварного шва в мiсцi переходу вiд основного металу до металу шва у випадках стикових i кутових швiв, виконаних ручним дуговим зварюванням, напiвавтоматичним в середовищi вуглекислого газу та зварюванням пiд шаром флюсу. Враховуючи випадковiсть величин радiусiв i кутiв переходу та їх логнормальний розподiл, проведено статистичну обробку наявних в лiтературi даних й отримано середнi значення, стандартнi вiдхилення та параметри розподiлу даних величин.
  • Документ
    Развитие буровых судов и изменение их главных элементов
    (2015) Гук, М. Н.; Huk, Mykhailo M.
    Проведено аналiз розвитку бурових суден з позицiй їх конструкцiї, особливостей форми корпусу i головних розмiрiв. Отримано залежнiсть довжини судна вiд глибини води шляхом обробки статистичних даних з бурових суден рiзних поколiнь.
  • Документ
    Внешние волновые нагрузки, определяющие продольную прочность судна с аутриггерами на встречном волнении
    (2015) Соломенцев, О. И.; Шон, Фам Куанг; Solomentsev, Oleh I.; Shon, Fam Kuanh
    Розглянуто знаходження згинальних моментiв, що визначають загальну поздовжню мiцнiсть судна з аутригерами. Наведено наближенi залежностi для включення до Правил класифiкацiйних товариств.
  • Документ
    Имитационное моделирование подъемного комплекса судна на воздушной подушке скегового типа в режиме висения без хода
    (2015) Зайцев, В. В.; Зайцев, Вал. В.; Лукашова, В. В.; Лысый, А. А.; Zaitsev, Volodymyr V.; Zaitsev, Valerii V.; Lukashova, Viktoriia V.; Lysyi, Andrii O.
    Створено математичну модель для проектування пiдйомного комплексу судна на повiтрянiй подушцi скегового типу (СППС) в режимi висiння без ходу на основi його iмiтацiйного моделювання. Математична модель дозволяє виконати розрахунки витрат повiтря в рiзних елементах СППС, визначити потрiбну продуктивнiсть вентиляторiв пiдйомного комплексу, а також потрiбнi напори вентиляторiв.
  • Документ
    Влияние длины прерывной части с круговой формой сопряжения на концентрацию напряжений в конструкциях судового корпуса
    (2015) Коробанов, Ю. Н.; Кузнецов, А. И.; Коробанова, А. А.; Korobanov, Yurii M.; Kuznietsov, Anatolii I.; Korobanova, Alla A.
    Виконано дослiдження пружного стану пластини зi спряженням по дузi кола мiж перериваною та неперериваною частинами пластини при простому розтягненнi. За основу аналiзу приймаються результати розрахункiв методами кiнцевих i граничних елементiв порiвняно з роботами iнших авторiв.
  • Документ
    О двух методах определения вынужденного снижения скорости судна при его зарывании
    (2015) Соломенцев, О. И.; Ли Тхань Бин; Solomentsev, Oleh I.; Bin, Li Tkhan
    Порiвнюються два способи розрахунку вимушених втрат швидкостi судна пiд час заривання в умовах поздовжньої хитавицi на хвилюваннi. У першому випадку нормативна частота заривання розглядається як постiйна величина, а у другому – знаходиться як функцiя швидкостi судна та iнтенсивностi хвилювання на пiдставi вiзуального визначення в модельному експериментi.