Особливості реалізації цифрової реклами на засадах планування рекламної ідеї та конкретизації стратегії рекламної комунікації
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Одним із органічних інструментів діджитал-маркетингу – є цифрова реклама. Вона допомагає не тільки розкрутити бізнес у форматах онлайн та офлайн, а й потрапляє точно у цільову аудиторію та спонукає споглядачів до цільової поведінки, сполучної із отриманням конкретного маркетингового результату для рекламодавця. У статті представлено теоретичне дослідження питань реалізації цифрової реклами на засадах планування рекламної ідеї та конкретизації стратегії рекламної комунікації через: виділення основних характеристик і атрибутів творчої стратегії; планування, формування та просування рекламного повідомлення у соціальних медіа і мережі Інтернет. Методика. У дослідженні використано такі наукові методи: теоретичного узагальнення, системного аналізу, абстрактно-логічний аналіз, морфологічний аналіз, систематизація і гносеологічний аналіз. Об’єктом дослідження є процеси реалізації цифрової реклами на засадах планування рекламної ідеї та конкретизації стратегії рекламної комунікації. Предметом дослідження є теоретичні та прикладні особливості реалізації цифрової реклами на засадах планування рекламної ідеї та конкретизації стратегії рекламної комунікації. Результати. Уточнено трактування сутності категорії «рекламна ідея». Виявлено та докладно розкрито елементи плану реалізації рекламної ідеї через виділення основних характеристик і атрибутів творчої стратегії. Конкретизовано цифрову стратегію рекламної комунікації у контексті планування, формування та просування рекламного повідомлення у соціальних медіа і мережі Інтернет. Наукова новизна полягає у поглибленні теоретичних засад рекламної стратегії, ідентифікаційного визначення рекламної ідеї та конкретизації цифрової стратегії рекламної комунікації через виділення основних характеристик і атрибутів творчої стратегії, планування, формування та просування рекламного повідомлення у соціальних медіа і мережі Інтернет. Практична значимість. Обґрунтування теоретичних положень, викладених в роботі, доведення до рівня практичних рекомендацій які можуть бути використані для подальшого дослідження особливостей реалізації цифрової реклами на засадах планування рекламної ідеї та конкретизації стратегії рекламної комунікації.
Опис
Трухачова, К. В. Особливості реалізації цифрової реклами на засадах планування рекламної ідеї та конкретизації стратегії рекламної комунікації = Features in the implementation of digital advertising based on planning an advertising idea and specifying a strategy for advertising communication / К. В. Трухачова // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : Гельветика, 2025. – № 2 (500). – С. 326–331.