Стратегічний розвиток інвестиційного потенціалу індустрії туризму України в постконфліктному періоді
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета. Мета – обґрунтування моделі стратегічного розвитку інвестиційного потенціалу індустрії туризму України в постконфліктному періоді. Методика. Методи: процесний, структурування, моделювання, поведінковий, узагальнення, сценаріїв, упорядкування. Об’єкт дослідження: інвестиційний потенціал індустрії туризму. Предмет дослідження: стратегічний розвиток інвестиційного потенціалу індустрії туризму в постконфліктному періоді. Результати. Виділено основні рівні міжнародного партнерства, стратегічного розвитку інвестиційного потенціалу індустрії туризму в Україні: туроператори і туристичні агенції, галузь туристичних послуг, регіон, національна індустрія туризму, індустрія туризму регіонального об’єднання, міжнародні інститути спільного інвестування індустрії туризму, ТНК, світова економіка індустрії туризму. Розроблено модель міжнародного партнерства в стратегії розвитку інвестиційного потенціалу індустрії туризму країни. Сформульовано головний напрям стратегії розвитку інвестиційного потенціалу індустрії туризму країни: формулювання чіткої концепції розвитком стратегії інвестиційної політики в індустрії туризму, що містить загальне системне уявлення про шляхи переходу від поточного положення об’єктів інвестування до бажаного. Запропоновано Концепцію стратегічного розвитку туристичної політики України: ґрунтується на формулюванні основних напрямів державної політики підтримки індустрії туризму і курортних центрів країни. Розкрито механізм забезпечення розвитку інвестиційного потенціалу індустрії туризму України. Обґрунтовано алгоритм розрахунку рівня розвитку інвестиційного потенціалу вітчизняної індустрії туризму на платформі міжнародної економічної системи. Виокремлено формоутворюючі рівні інвестиційної ємкості проектів (програм) розвитку індустрії туризму. Надано прогнозні сценарії співвідношення інвестиційного потенціалу індустрії туризму із інвестиційною ємкістю проектів (програм) її розвитку. підсумовано, що стратегічний розвиток інвестиційного потенціалу індустрії туризму України в міжнародній економічній системі започаткує у постконфліктному періоді надшвидкий функціонал механізму, який дозволить створити додаткову вартість вітчизняного туристичного продукту. Наукова новизна. Формування та використання інвестиційного потенціалу індустрії туризму України на загальній платформі міжнародної економічної системи, що враховує некерованість процесів створення і руху інвестиційного капіталу, а його продукування через інвестиційну ємкість проектів (програм) розвитку індустрії туризму за умови розширення повноважень міжнародних інститутів спільного інвестування та регіональних об’єднань Європейських країн дозволить Україні координувати темпи зростання економіки, адаптувати туристичні дестинації до міжнародних «протоколів», вимог та стандартів. Практична значимість. Планування другого рівня інвестиційної ємкості проектів розвитку індустрії туризму на базі міжкордонного співробітництва регіональних об’єднань (Європейських країн та країн лідерів туристичного бізнесу) з метою підтримки національної економічної системи України та її стратегічних напрямів щодо відтворення і реконструкції основного й робочого капіталу сфери послуг та туристичних дестинацій на локальному рівні.
Опис
Цвілий, С. М. Стратегічний розвиток інвестиційного потенціалу індустрії туризму України в постконфліктному періоді = Strategic development of the investment potential of the tourism industry of Ukraine in the post-conflict period / С. М. Цвілий // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : Гельветика, 2025. – № 2 (500). – С. 332–343.