Психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах
Вантажиться...
Дата
2017
Автори
Романчук, Н. О.
Майборода, О. В.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті досліджуються психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах. Розкриваються сутність особистіcно орієнтованого підходу в освіті, особливості розробки технологій особистісно орієнтованого навчання у вищих навчальних закладах
The article investigates the psychological and pedagogical principles of implementation the personality-oriented learning technologies in higher education. The essence of personality-oriented approach in education and the peculiarities of developing technologies of personality-based learning in higher education are revealed.
The article investigates the psychological and pedagogical principles of implementation the personality-oriented learning technologies in higher education. The essence of personality-oriented approach in education and the peculiarities of developing technologies of personality-based learning in higher education are revealed.
Опис
Романчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах / Н. О. Романчук, О. В. Майборода // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ ; Вінниця : Вид-во: ТОВ "Фірма Планер", 2017. – № 47. – С. 253–256.
Ключові слова
особистість студента, особистісний підхід в освіті, особистісно орієнтоване навчання, педагогічні технології, особистісно орієнтовані технології навчання, student's individual, personal approach in education, personality-oriented education, educational technology, technologies of personaloriented training