Assessment of rigidity of the designed intermittent connections in ship structures
Вантажиться...
Дата
2018
Автори
Korobanov, Yu. N.
Kuznetsov, A. I.
Hrabenko, A. A.
Коробанов, Ю. Н.
Кузнецов, А. И.
Грабенко, А. А.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article presents the assessment of rigidity of ship intermittent connections. The stress distribution and the values of rigidity coefficients of intermittent connections of the structure have been studied. The analysis is based on the results of computational procedures which follow the finite and boundary element methods to the contrary of the numerical methods used by other authors who cover the same topic. It has been established that there is a great variance and a lot of allowances in rigidity coefficients, as well as methods for their calculation. An analysis of methods for determining rigidity coefficients has shown that they cannot practically be introduced into the computer-aided system for ship structure design in the form presented in appropriate literary sources. In addition, the paper covers various ap-proaches to interpretation of the rigidity coefficients of intermittent connections and methods for their calculation using the example of a discontinuous plate. It is shown how to apply the finite and boundary element methods with their possible integration into computer-aided design systems.
Наведено оцінку жорсткості переривчастих в’язей суднового призначення. Вивчається розподіл напружень і значень коефіцієнтів концентрації напружень переривчастих в’язей конструкції. За основу аналізу приймаються результати розрахункових процедур методами кінцевих і граничних елементів порівняно з роботами інших авторів. Встановлено, що коефіцієнти жорсткості, а також методи різняться між собою, мають велику кількість припущень. Аналіз методів визначення коефіцієнтів жорсткості показав, що в такому вигляді, як вони подані в літературі, впровадження їх в системи автоматизованого проектування суднових конструкцій практично неможливе. Розглянуто різні підходи до тлумачення коефіцієнтів жорсткості переривчастих в’язей, і методи їх визначення на прикладі переривчастої пластини. Наводяться шляхи використання методів кінцевих і граничних елементів з можливостями інтегрування в системи автоматизованого проектування.
Наведено оцінку жорсткості переривчастих в’язей суднового призначення. Вивчається розподіл напружень і значень коефіцієнтів концентрації напружень переривчастих в’язей конструкції. За основу аналізу приймаються результати розрахункових процедур методами кінцевих і граничних елементів порівняно з роботами інших авторів. Встановлено, що коефіцієнти жорсткості, а також методи різняться між собою, мають велику кількість припущень. Аналіз методів визначення коефіцієнтів жорсткості показав, що в такому вигляді, як вони подані в літературі, впровадження їх в системи автоматизованого проектування суднових конструкцій практично неможливе. Розглянуто різні підходи до тлумачення коефіцієнтів жорсткості переривчастих в’язей, і методи їх визначення на прикладі переривчастої пластини. Наводяться шляхи використання методів кінцевих і граничних елементів з можливостями інтегрування в системи автоматизованого проектування.
Опис
Korobanov, Yu. N. Assessment of rigidity of the designed intermittent connections in ship structures = Оценка жесткости проектируемых прерывистых связей судовых конструкций / Yu. N. Korobanov, A. I. Kuznetsov, A. A. Hrabenko // Shipbuilding & Marine Infrastructure. – 2018. – № 1 (9). – P. 127–133.
Ключові слова
rigidity of intermittent connections, rigidity factor, computer-aided system for ship structure design, жорсткість переривчатих в’язей, коефіцієнт жорсткості, система автоматизованого проектування конструкцій суднового призначення