Матеріали конференцій (ЕСЕУтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Передача механічної енергії від утилізаційної турбіни на гребний гвинт(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukЗапропоновано та проаналізовано принципову схему механіки рухової установки з малообретовим двигуном і утилізаційним гребним турбозубчастим агрегатом.Документ Ефективність комбінованої пропульсивної установки транспортного судна(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukЗапропонована оцінка комбінованої установки транспортного судна з малообертовим двигуном і гребним турбозубчастим агрегатом по тяговій енергії гвинта, віднесеної до енергії спаленого у двигуні палива.Документ Аналіз сучасних методів очискти відпрацьованих газів суднової енергетичної установки(2019) Личко Б. М.; Макаренко О. С.; Bohdan M. Lychko; Oleksandr S. MakarenkoПроводиться аналіз сучасних методів очистки відпрацьованих газів суднових двигунів. Розглянуто метод вологого очищення газів на прикладі скруберу фірми Яра.Документ Вплив зовнішніх умов на робочі параметри суднового малообертового двигуна(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukНаводяться залежності основних робочих параметрів малообертового ультрадовгоходового двигуна компанії MAN Energy solutions.Документ Конструктивний фактор забезпечення довговічності у комбінованому опорно-упорному підшипниковому вузлі ГТД(2019) Сорокіна Т. М.; Личко Б. М.; Sorokina T. N.; Lychko B. M.Використання комбінованих опорно-упорних вузлів приводить до збільшення довговічності ГТД. Експериментальні випробування гідростатодинамічного підп’ятника показали відсутність контакту на усіх режимах експлуатації. Виконані конструкторські опрацювання підтвердили можливість встановлення такого підп'ятника у складі комбінованого опорно-упорного вузла ГТД.Документ Methanol as promising marine fuel: technical aspects of application(2020) Gorbov V. M.; Mitienkova V. S.; Lychko B. M.Документ Use of thermochemical recuperation of waste heat to enhance energy efficiency of LNG carriers(2021) Cherednichenko O. K.; Lychko B. M.; Mitienkova V. S.Документ Improving the environmentality of ship energy installations due to the application of on-board cooling systems(2021) Kostyrin Volodymyr; Lychko Bohdan; Gogorenko Оeksiy; Костирін В. В.; Личко Б. М.; Гогоренко О. А.Системи охолодження суднових енергетичних установок з бортовими теплообмінними апаратами мають низку переваг. Застосування таких теплообмінників виключає забирання забортної води і подальше її скидання за борт після відведення тепла в звичайних рекуперативних теплообмінних апаратах. У зв'язку з цим відбувається підвищення екологічності суднових енергетичних установок через зменшення шкідливого впливу на флору і фауну водоймищ.Документ Вдосконалення системи управління подачею палива дизельних двигунів(2021) Личко Б. М.; Макаренко О. С.; Проскурін А. Ю.; Резанов І. О.; Пінчук П. О.; Lychko B. M.; Маkаrenko О. S.; Proskurin A. Yu.; Rezanov І. О.; Pinchuk P. O.Розглянуто ряд технічних рішень щодо підвищення паливної економічності дизельних двигунів шляхом вдосконалення системи управління подачею палива. Запропоновано реалізувати мультиуприскування яке дозволить оптимізувати спалювання палива в циліндрі, а, отже, підвищує індикаторний ККД. Не потрібні складні пристрої перетворення і накопичення енергії в короткі про-міжки часу, що спрощує пристрій паливоподачі та підвищує його надійність.Документ Аналіз застосування роторів флеттнера у якості допоміжних суднових рушіїв для контейнеровоза(2021) Тихонов Б. А.; Личко Б. М.; Рязанцев П. А.; Tyhonov B. A.; Lychko B. M.; Riazantsev P. A.Міжнародна морська організація (ІМО), що регулює міжнародне судноплавство, бореться з тим, як контролювати викиди парникових газів (ПГ) з суден з 1997 року. Початкова стратегія передбачає підвищення оперативної ефективності міжнародних морських перевезень як середнього показника по флоту щонайменше на 40% до 2030 р. (порівняно з рівнями 2008 р.). В останні роки вітрила ротора використовувались на декількох комерційних суднах, з одним новим корпусом і щонайменше трьома переобладнаннями лише в 2018 році, включаючи круїзне судно Viking Grace на 2800 пасажирів, загальне вантажне судно Pollux та танкер Maersk Pelican. Порівняльний аналіз показує, що застосування ротора Флеттнера у якості допоміжних рушіїв дозволить зменшити викиди в атмосферу за рахунок економії палива до 7,5%, що також призведе до економії фінансових витрат на паливо.Документ Суднові пропульсивні установки з головним поршневим двигуном і утилізаційною паровою або газовою турбіною(2021) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukАналізується механіка комбінованої рухової установки для сучасних транспортних суден з глибокою утилізацією вторинних енергоресурсів. У якості утилізаційних агрегатів, в яких виробляється механічна енергія, виступають силова газова та парова турбіни. Вони передають енергію на валопровід через редуктор з еластичними демпфіруючими муфтами.Документ Сучасні фахові терміни у дизелебудуванні(2021) Сорокіна Т. М.; Личко Б. М.; Sorokina T. М.; Lychko B. М.Проведено аналіз сучасних фахових термінів, пов’язаних з розвитком суднових дизелів. Приведено використання таких термінів у описах двигунів та їх інструкціях по експлуатації. Розглянуто важливість знань цих термінів для забезпечення безаварійного використання сучасних суднових дизелів.Документ Аналіз конфігурації суднових гібридних енергетичних установок(2022) Горбов В. М.; Личко Б. М.; Мітєнкова В. С.Документ Реалізація об'єктно-орієнтованих підходів при розв'язанні задач дослідження суднових енергетичних комплексів з термохімічними системами(2023) Чередніченко О. К.; Личко Б. М.; Басов О. Ю.Визначено сучасні тенденції аналізу та синтезу складних технічних систем, що надало можливість виявити перспективу використання об'єктно-орієнтованих підходів при розв’язанні питань застосування термохімічних технологій утилізації теплоти вторинних енергоресурсів суднових енергетичних установок. Запропоновано використовувати чотири ієрархічних рівня: енергетичний модуль в цілому, підсистеми модуля, блоки обладнання підсистем, а також структурно-функціональні блоки, що моделюють одиничні ланки процесу, з їх поєднанням зв’язками у вигляді матеріальних, теплових та енергетичних потоків.Документ Визначення характеристик пропульсивної установки концептуального буксирного судна шляхом регресійного аналізу(2023) Чередніченко О. К.; Личко Б. М.Розглянута можливість визначення на стадії концептуального проекту основних характеристик буксирного судна шляхом регресійного аналізу параметрів подібних існуючих суден.Документ Енергетика, паливо й екологія транспортних суден(2023) Шостак В. П.; Самохвалов В. С.; Личко Б. М.; Shostak V. P.; Samokhvalov V. S.; Lychko B. M.Аналізується п’ять способів зниження витрат палива та викидів токсичних оксидів з відхідними газами малообертового двигуна й акцентується увага на впровадження цих способів на суднах ближньої перспективи.Документ Навчальний наочний посібник по системам для малообертових двигунів. Робочий зошит(2023) Личко Б. М.; Старостенко Н. І.; Шостак В. П.Показано як полегшити та покращити навчання за допомогою особливого жанру науково-методичної літератури – наочного посібника у вигляді друкованого робочого зошита-конспекту для студентів / курсантів – майбутніх механіків. Наведено приклади сторінок з робочого зошита по системам для малообертових двигунів.Документ До питання паропродуктивності холодильника наддувного повітря малообертового двигуна(2023) Старостенко Н. І.; Шостак В. П.; Личко Б. М.Наводяться відомості про розрахунок холодильника наддувного повітря, який застосовується як генератор низькопотенційної водяної слабоперегрітої пари та підігрівник живильної води для утилізаційного котла.Документ Друге дихання утилізації вторинної теплоти малообертових дизелів(2023) Шостак В. П.; Личко Б. М.Аналізується ситуація, що склалася протягом минулого століття і на початку поточного у царині використання вторинної теплоти на транспортних дизельних суднах шляхом її глибокої утилізації.Документ Теоретична підготовка суднового моториста з використанням друкованого робочого зошита(2024) Личко Б. М.; Шостак В. П.При здобутті кваліфікації суднового моториста ключовою дисципліною є "Суднові енергетичні установки та їх експлуатація". Для її вивчення пропонується аналогічний за назвою друкований робочий зошит, у якому ~ 85 % наочного матеріалу. Наводяться приклади двох сторінок із цього зошита. Надається його QR-code. Вказуються основні переваги наочного методичного посібника для вивчення питань суднової енергетики.