Матеріали конференцій (ЕСЕУтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Науково-технічні та методологічні принципи інформаційної підтримки при підготовці фахових молодших бакалаврів(НУК, 2020-09-24) Ратушняк І. О.; Маршак О. І.; Дончик Т. О.; Ratushniak I. O.; Marshak O. I.; Donchyk T. O.Розглянуто стратегічні напрямки розвитку фахової передвищої освіти на базі відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж корабелів Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова», науковим підґрунтям для яких є науково-технічні і методологічні принципі інформаційної підтримки при підготовці фахових молодших бакалаврів.Документ Очищення забруднених суднових вод адсорбентами із відходів виробництва(Видавничий дім "Гельветика", 2021-11-04) Ратушняк І. О.; Гнатюк С. О.; Ratushniak I. O.; Gnatyuk S. O.Розглянуто особливості адсорбції як методу, що дозволяє очищати суднові води до необхідного рівня без внесення будь-яких вторинних забруднень. У якості адсорбентів застосовуються природні та штучні пористі матеріали різної природи. Одним із напрямків створення ефективних адсорбентів є переробка відходів виробництва із додатковою обробкою.Документ Вдосконалення оцінки еколого-економічної ефективності систем очищення суднових нафтовмісних вод(Видавничий дім "Гельветика", 2021-11-04) Ратушняк І. О.; Ратушняк Л. П.; Ratushniak I. O.; Ratushniak L. P.Основні способи впливу ІМО на компанії при експлуатації суден типові: повна заборона на скидання; стандарти скидання; стандарти конструкції та обладнання суден; дозвільні режими. Існує нагальна необхідність вдосконалення оцінки ефективності систем очищення нафтовмісних вод (НВВ) для оптимізації економічних витрат судноплавних компаній і впливу на морське середовище.Документ Проблемні питання діяльності закладів фахової передвищої освіти на сучасному етапі(Видавничий дім "Гельветика", 2021-11-04) Ратушняк І. О.; Маршак О. І.; Ratushniak I. O.; Marshak O. I.Розглянуто проблемні питання роботи закладів фахової передвищої освіти у сучасний період, намічено основні напрямки роботи для успішної роботи, акредитації і вступної кампанії 2022 року.Документ Нові (ринкові) підходи ІМО до зменшення викидів парникових газів та вуглецеємності морського транспорту(НУК, 2023-11-07) Ратушняк І. О.; Ратушняк Л. П.; Бойченко І. В.; Ratushniak I. O.; Ratushniak L. P.Документ Перегляд початкової стратегії ІМО щодо скорочення викидів парникових газів із суден у 2023 році(НУК, 2023-11-07) Ратушняк І. О.; Ратушняк Л. П.; Ratushniak I. O.; Ratushniak L. P.Документ Математичне моделювання процесів в гібридних енергетичних установках на базі програмних продуктів компанії SoftInWay Inc.(2024) Чередніченко O. К.; Сербін С. І.; Личко Б. М.; Cherednichenko O. K.; Serbin S. I.; Luchko B. M.Розглянуто сучасний стан математичного моделювання процесів при вирішенні питань концептуального проєктування енергетичного обладнання. Доведено, що в умовах концептуального проєктування достовірність представлення математичної моделі складного енергогенеруючого об’єкту вимагає підтримання високої інтеграції всіх програмних компонентів, які пов’язані зі встановленням закономірностей термохімічних процесів енергоперетворення. Виявлена висока ефективність програмного продукту AxSTREAM®.Документ Передача механічної енергії від утилізаційної турбіни на гребний гвинт(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukЗапропоновано та проаналізовано принципову схему механіки рухової установки з малообретовим двигуном і утилізаційним гребним турбозубчастим агрегатом.Документ Ефективність комбінованої пропульсивної установки транспортного судна(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukЗапропонована оцінка комбінованої установки транспортного судна з малообертовим двигуном і гребним турбозубчастим агрегатом по тяговій енергії гвинта, віднесеної до енергії спаленого у двигуні палива.Документ Аналіз сучасних методів очискти відпрацьованих газів суднової енергетичної установки(2019) Личко Б. М.; Макаренко О. С.; Bohdan M. Lychko; Oleksandr S. MakarenkoПроводиться аналіз сучасних методів очистки відпрацьованих газів суднових двигунів. Розглянуто метод вологого очищення газів на прикладі скруберу фірми Яра.Документ Вплив зовнішніх умов на робочі параметри суднового малообертового двигуна(2019) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukНаводяться залежності основних робочих параметрів малообертового ультрадовгоходового двигуна компанії MAN Energy solutions.Документ Конструктивний фактор забезпечення довговічності у комбінованому опорно-упорному підшипниковому вузлі ГТД(2019) Сорокіна Т. М.; Личко Б. М.; Sorokina T. N.; Lychko B. M.Використання комбінованих опорно-упорних вузлів приводить до збільшення довговічності ГТД. Експериментальні випробування гідростатодинамічного підп’ятника показали відсутність контакту на усіх режимах експлуатації. Виконані конструкторські опрацювання підтвердили можливість встановлення такого підп'ятника у складі комбінованого опорно-упорного вузла ГТД.Документ Methanol as promising marine fuel: technical aspects of application(2020) Gorbov V. M.; Mitienkova V. S.; Lychko B. M.Документ Use of thermochemical recuperation of waste heat to enhance energy efficiency of LNG carriers(2021) Cherednichenko O. K.; Lychko B. M.; Mitienkova V. S.Документ Improving the environmentality of ship energy installations due to the application of on-board cooling systems(2021) Kostyrin Volodymyr; Lychko Bohdan; Gogorenko Оeksiy; Костирін В. В.; Личко Б. М.; Гогоренко О. А.Системи охолодження суднових енергетичних установок з бортовими теплообмінними апаратами мають низку переваг. Застосування таких теплообмінників виключає забирання забортної води і подальше її скидання за борт після відведення тепла в звичайних рекуперативних теплообмінних апаратах. У зв'язку з цим відбувається підвищення екологічності суднових енергетичних установок через зменшення шкідливого впливу на флору і фауну водоймищ.Документ Вдосконалення системи управління подачею палива дизельних двигунів(2021) Личко Б. М.; Макаренко О. С.; Проскурін А. Ю.; Резанов І. О.; Пінчук П. О.; Lychko B. M.; Маkаrenko О. S.; Proskurin A. Yu.; Rezanov І. О.; Pinchuk P. O.Розглянуто ряд технічних рішень щодо підвищення паливної економічності дизельних двигунів шляхом вдосконалення системи управління подачею палива. Запропоновано реалізувати мультиуприскування яке дозволить оптимізувати спалювання палива в циліндрі, а, отже, підвищує індикаторний ККД. Не потрібні складні пристрої перетворення і накопичення енергії в короткі про-міжки часу, що спрощує пристрій паливоподачі та підвищує його надійність.Документ Аналіз застосування роторів флеттнера у якості допоміжних суднових рушіїв для контейнеровоза(2021) Тихонов Б. А.; Личко Б. М.; Рязанцев П. А.; Tyhonov B. A.; Lychko B. M.; Riazantsev P. A.Міжнародна морська організація (ІМО), що регулює міжнародне судноплавство, бореться з тим, як контролювати викиди парникових газів (ПГ) з суден з 1997 року. Початкова стратегія передбачає підвищення оперативної ефективності міжнародних морських перевезень як середнього показника по флоту щонайменше на 40% до 2030 р. (порівняно з рівнями 2008 р.). В останні роки вітрила ротора використовувались на декількох комерційних суднах, з одним новим корпусом і щонайменше трьома переобладнаннями лише в 2018 році, включаючи круїзне судно Viking Grace на 2800 пасажирів, загальне вантажне судно Pollux та танкер Maersk Pelican. Порівняльний аналіз показує, що застосування ротора Флеттнера у якості допоміжних рушіїв дозволить зменшити викиди в атмосферу за рахунок економії палива до 7,5%, що також призведе до економії фінансових витрат на паливо.Документ Суднові пропульсивні установки з головним поршневим двигуном і утилізаційною паровою або газовою турбіною(2021) Шостак В. П.; Личко Б. М.; Манзюк А. Ю.; Volodymyr P. Shostak; Bohdan M. Lychko; Anton U. ManziukАналізується механіка комбінованої рухової установки для сучасних транспортних суден з глибокою утилізацією вторинних енергоресурсів. У якості утилізаційних агрегатів, в яких виробляється механічна енергія, виступають силова газова та парова турбіни. Вони передають енергію на валопровід через редуктор з еластичними демпфіруючими муфтами.Документ Сучасні фахові терміни у дизелебудуванні(2021) Сорокіна Т. М.; Личко Б. М.; Sorokina T. М.; Lychko B. М.Проведено аналіз сучасних фахових термінів, пов’язаних з розвитком суднових дизелів. Приведено використання таких термінів у описах двигунів та їх інструкціях по експлуатації. Розглянуто важливість знань цих термінів для забезпечення безаварійного використання сучасних суднових дизелів.Документ Аналіз конфігурації суднових гібридних енергетичних установок(2022) Горбов В. М.; Личко Б. М.; Мітєнкова В. С.