Ціноутворення в оптовому та роздрібному продажі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Автори

Урсолова, О. В.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У кваліфікаційні роботі описано теоретико-методологічні засади ціноутворення. Дано оцінку практичного інструментарію ціноутворення в оптовій та роздрібній торгівлі та розглянуто вдосконалення стратегії ціноутворення в оптово-роздрібній торгівлі.

Опис

Урсолова, О. В. Ціноутворення в оптовому та роздрібному продажі : магістерська робота ; спец. 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / О. В. Урсолова ; наук. кер. І. Л. Дибач. – Миколаїв : НУК, 2020. – 94 с.

Ключові слова

ціноутворення, торгівля, маркетинг, 076 “Підприємництво, торгівля та біржова діяльність“, pricing, trade, marketing

Бібліографічний опис