Концепт железнодорожного парома-газохода для особых зон по контролю выбросов окислов азота и серы
Вантажиться...
Файли
Дата
2018
Автори
Егоров, Г. В.
Ильницкий, И. А.
Егоров, А. Г.
Черников, Д. В.
Egorov, Gennadii V.
Ilnitskii, Igor A.
Egorov, Aleksandr G.
Chernikov, Dmitrii V.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Анотація. Із 1 січня 2015 року в зонах особливого контролю за викидами сірки набула чинності вимога про те, що вміст сірки в судновому паливі не має перевищувати 0,1%. Газомоторне паливо дає змогу повністю виключити викиди окислів сірки й твердих частинок, знизити на 90% викиди окислів азоту й зменшити викиди CO2 на 30%. Тому виникла нагальна потреба в поромах нового покоління, що працюють на зрідженому природному газі та відповідають найсучаснішим вимогам до безпеки. Наведені результати комплексу робіт з оптимізації концепту першого залізничного порома LNG з урахуванням льодових і екологічних вимог Балтійського регіону. При цьому новий концепт, на відміну від раніше пропонованих, є суто вантажним — без функції перевезення пасажирів. Ураховуючи, що на лінії Усть-Луга–Балтійськ пасажирська функція є дотаційною, пасажирські вимоги суттєво впливають на загальне розташування судна і його конструкцію, а також його швидкість та потужність, тим самим помітно знижують вагономісткість і збільшують собівартість вантажних перевезень, рішення зробити новий концепт суто вантажним зробило цей проект економічно доцільним. Концепт являє собою автомобільнозалізничний пором з льодовою категорією Arc4, з похилим форштевнем, носовим розташуванням житлової надбудови й кормовим машинного відділення, має двогвинтову пропульсивну установку, з одним кормовим і двома носовими підрулюючими пристроями. Оптимізація обводів корпусу й наступне числове моделювання випробувань у басейні дали змогу суттєво поліпшити форму корпусу та знизити витрати палива, у тому числі за рахунок раціонального підходу до вибору швидкості й організації лінії, включаючи процес завантаження і розвантаження (розміщення автопоїздів на верхній палубі, що дало змогу забезпечити завантаження автопоїздів з причалу на верхню палубу паралельно із завантаженням-вивантаженням залізничних вагонів на головну палубу).
Опис
Концепт железнодорожного парома-газохода для особых зон по контролю выбросов окислов азота и серы = Concept of LNG train ferry for sulphur and nitrogen emission control areas / Г. В. Егоров, И. А. Ильницкий, А. Г. Егоров, Д. В. Черников // Shipbuilding & Marine Infrastructure. – 2018. – № 2 (10). – С. 70–80.
Ключові слова
Балтийское море, особая зона по контролю выбросов окислов азота (NECA) и серы (SECA), морской железнодорожный паром, проектирование, эффективность, газ, инновация, Baltic Sea, Sulphur and nitrogen oxides emission control areas (NECA and SECA), sea train ferry, design, efficiency, gas, innovation