Інноваційні вектори розвитку дуальної форми набуття фахових компетенцій під впливом IV промислової революції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Обґрунтовано інноваційні вектори розвитку дуальної форми набуття фахових компетенцій під впливом IV промислової революції. Проаналізовано сучасний стан використання інформацій систем та технологій закладами освіти. Визначено, що під час пандемії короновірусної інфекції та ведення активних бойових дій на території України все більшої актуальності набуло використання інформаційних технологій для забезпечення освітнього процесу. Визначено, що найбільш актуальними серед закладів освіти у впроваджені освітнього процесу є складні освітні середовищами Moodle та GOOGLE CLASSROOM, використання відеозв’язку (ZOOM, Skype, Meet та ін.) та месенджерів (Viber, Messenger, Telegram). Обґрунтовано інноваційні вектори та інструменти розвитку дуальної форми набуття фахових компетенцій під впливом IV промислової революції. Визначено, що інноваційними інструментами розвитку дуальної форми набуття фахових компетенцій стане використання Інтернет речей та штучного інтелекту.

Опис

Крамаренко, І. С. Інноваційні вектори розвитку дуальної форми набуття фахових компетенцій під впливом IV промислової революції = Innovative development vectors of dual forms of acquiring professional competences under the influence of the IV industrial revolution / І. С. Крамаренко // Цифрова економіка та економічна безпека. – 2023. – Вип. 8 (08). – С. 3–7.

Ключові слова

дуальна форма набуття фахових компетенцій, освітній процес, вища освіта, інноваційні вектори, IV промислова революція, учасники освітнього процесу, стейкхолдери університету, економічний ефект, dual form of professional competence acquisition, educational process, higher education, innovation vectors, IV industrial revolution, participants of the educational process, university stakeholders, economic effect

Бібліографічний опис