Оцінка економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НУК
Анотація
Асауленко А. О. «Оцінка економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства» магістерська кваліфікаційна робота на здобуття другого ступеня вищої освiти «магістр». – Нацiональний унiверситет кораблебудування iменi адмiрала Макарова, м. Миколаїв, 2024.
Методи дослідження. Теоретичним та методологічним підґрунтям дослідження є наступні загальнонаукові та спеціальні методи та прийоми: абстрактно-логічний; аналізу та синтезу; експертних оцінок; структурно-функціональний, аналітичний тощо.
Об’єктом дослідження є процес дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Київхліб».
Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні аспекти економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства.
Науковою новизною проведеного дослідження є розробка заходів та напрямків підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Київхліб», що довели свою економічну ефективність.
Опис
Асауленко, А. В. Оцінка економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства = Estimation of the economic efficiency of the marketing activity of the enterprise : магістерська робота ; спец. 076 ''Підприємництво та торгівля'' / А. В. Асауленко ; наук. кер. О. П. Корнієнко. – Миколаїв : НУК, 2024. – 103 с.
Ключові слова
маркетингова діяльність, інноваційна стратегія, економічна ефективність, структурно-функціональний аналіз, аналітичний аналіз, 076 ''Підприємництво та торгівля'', marketing activity, innovation strategy, economic efficiency, structural-functional, analytical analysis