Магістерські роботи (ДВЗ, УтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ДВЗ, УтаТЕ) за Автор "Проскурін А. Ю."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модернізація паливного насосу високого тиску двигуна MWM/TBD 510L6(2022) Будуєв М. В.; Проскурін А. Ю.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню ефективності роботи двигуна з ПНВТ з електрокерованим клапаном зливу. В роботі було проаналізовано сучасні способи підвищення надійності роботи паливної апаратури та конструкцій паливних насосів високого тиску. Був модернізований штатний паливний насос високого тиску шляхом використання електромагнітного клапану зливу. Проведенні розрахунки економічної доцільності модернізації штатного ПНВТ. Розглянуті питання охорони праці та безпека в надзвичайних ситуаціях. Проведено аналіз небезпечних та шкідливих факторів, які мають місце під час експлуатації, ремонту та технічного обслуговування паливної системи. Робота виконана українською мовою на 80 сторінках розрахунково-пояснювальної записки. Використано 10 джерел. Графічна частина представлена на 6 кресленнях формату А1.Документ Розробка системи подачі газового палива двигуна 7ЧН43/61(2021) Цуркан І. О.; Проскурін А. Ю.В магістерській роботі наведені результати дослідження середньообертового двигуна внутрішнього згоряння, потужністю 7000 кВт та частотою обертання 500 хв-1 для газовозу «NORGAS INNOVATION». В якості базового був обраний двигун 7ЧН43/61, який виробляється компанією «MAК» (7М43С). В якості робочого циклу був обраний газодизельний цикл з газотурбінним наддувом, що забезпечує достатньо високі показники ДВЗ. В роботі виконані розрахунки робочого циклу ДВЗ, а також розроблено систему подачі газового палива. Розроблено сучасний технологічний процес монтажу двигуна на судні. Економічні розрахунки, наведені у роботі, довели доцільність модернізації паливної системи двигуна MAК 7М43С. Магістерська робота виконана українською мовою на 117 сторінках розрахунково-пояснювальної записки. Використано 17 джерел. Графічна частина представлена на 6 кресленнях формату А1 та 2 формату А2.Документ Розробка системи прямого упорскування води у робочий циліндр двигуна Wärtsilä 8L46/58(2022) Ковальов В. А.; Проскурін А. Ю.Згідно із завданням кафедри виконано розробку системи прямого упорскування води у робочий циліндр двигуна потужністю 10000 кВт для парому "Viking". Проведено аналіз сучасних способів подачі води у двигуни. В результаті проведеного аналізу було встановлено, що одним з перспективних способів є пряме уприскування у циліндри двигуна. Це дозволяє покращити не тільки економічні, але і екологічні показники двигуна. Розрахунки робочого процесу двигуна підтвердили доцільність такої модернізації. Також були розглянуті основні проблеми подачі води та заходи по забезпеченню безпеки. Була модернізована паливна система двигуна. Економічний розрахунок підтвердив доцільність використання системи прямого упорскування води у двигуні WÄRTSILÄ 8L46/58 на поромі "Viking". Робота виконана українською мовою на 105 сторінках розрахунково-пояснювальної записки. Використано 17 джерел. Графічна частина представлена на 5 кресленнях формату А1.Документ Розробка системи форкамерно-факельного запалювання двигуна Rolls-Royce C26:33L6PG(2022) Мілінг А. С.; Проскурін А. Ю.Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню ефективності роботи двигуна з форкамерно-факельним запалюванням, який встановлений на буксирі. В роботі проведений аналіз використання газоподібного палива, специфіки робочого процесу сучасних ДВЗ при роботі на газоподібному паливі, а також визначені основні властивості застосовуваних газів і особливості конструкції газових двигунів. Запропонована модернізована система паливоподачі та регулювання двигуна. Були визначені оптимальні значення кута випередження запалювання, коефіцієнта надлишку повітря та об’єм форкамери в залежності від обмежувальних характеристик. У розділах охорони праці та охорони навколишнього середовища проведено розрахунки та викладені заходи при виконанні яких забезпечується надійна і безпечна робота двигуна і буксиру в цілому. Робота виконана українською мовою на 77 сторінках розрахунково-пояснювальної записки. Використано 10 джерел. Графічна частина представлена на 6 кресленнях формату А1.