Навчально-науковий гуманітарний інститут (ННГІ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчально-науковий гуманітарний інститут (ННГІ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 1621
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Compass. Grammar in Use(2000) Філіппова, Н. М.; Лук'янова, С. Г.; Кібарова, С. І.; Клемент'єва, І. О.Даний посібник – це можливість представити декілька елементів навчальної практичної (функціональної) граматики, мета якої підвести студента до розміркування над різними можливостями використання граматичних засобів і на практиці показати, як взаємодіють когнітивна і комунікативна функції мови.Документ Scientific Discourse. How to Use the "old" and the "new" in ESP(2000) Filippova, N.В статті показана можливість використання теорії дискурсу для практики навчання перекладу.Документ Давайте учить еще умнее(2001) Филиппова, Н. М.Документ Focus on Design. Part One. Architecture(2002) Філіппова, Ніна Михайлівна; Смуглякова, Марина КостянтинівнаПосібник призначено для студентів 2-го курсу спеціальності 6.020200 - Дизайн і має головною метою формулювання системи знань (лексика і граматика) для читання спеціальної літератури та розвинення навичок усного та письмового мовлення на англійській мові. Посібник містить англо-україно-російський словник та додаток (Supplement) з ілюстраціями.Документ Екологія у фокусі(2002) Філіппова, Ніна Михайлівна; Парсяк, Ольга Никифорівна; Снігур, Лариса АнатоліївнаПосібник передбачає розвиток усного мовлення та письма. Оригінальні тексти фокусують увагу студентів на екологічних проблемах та примушують замислитися про роль української та світової спільноти у вирішенні цих проблем. Призначений для студентів спеціальності 6:0708 - Екологія.Документ Історія України(2002) Бобіна, Олег Валерійович; Вашкевич, Віктор Миколайович; Кондуков, Андрій Юрійович; Макарчук, Сергій Сергійович; Федоренко, Михайло ОлександровичРобоча навчальна програма включає короткий зміст лекцій, плани семінарських занять, список літератури, питання вихідного контролю. Робоча навчальна програма призначена для самостійної підготовки студентів стаціонарної форми навчанняДокумент Соціокультурний компонент у курсі ділової англійської мови(2002) Філіппова, Н. М.Незважаючи на деякі розбіжності у розумінні специфіки курсу ділової англійської мови, не викликає сумніву, що він завжди специфічний. Особливий інтерес викликає соціокультурний компонент, який виявляється у багатьох випадках реального ділового спілкування дуже важливим, тому що правильне соціокультурне «забарвлення» розмови допомагає швидше знайти порозуміння, незважаючи на обов’язкову різницю в соціальних, побутових, професійних навичках, яка пов’язана з різницею у мовній картині світу.Документ Методичні вказівки для розвитку фонетичних навичок правильного читання та усномовленнєвої діяльності(2002) Сиротенко, Тетяна ВолодимірівнаМетодичні вказівки мають своєю метою допомогти студентам в роботі над розвитком фонетичних навичок правильного читання та усномовленнєвої діяльності. Вони складаються з 15 уроків. Кожний містить інформацію з одного теоретичного питання, оригінальний текст, вправи на окремі звуки, а також вправи, які сприяють розвитку навичок усного мовлення з обов'язковим вживанням необхідних моделей. Наприкінці є тлумачення ключових слів. Призначається для студентів першого курсу спеціальності "Прикладна лінгвістика", а також можуть використовуватися студентами старших курсів для вдосконалення навичок мовленнєвої діяльності.Документ Модульний контроль знань з курсу "Філософія"(2003) Гусаріна, Г. А.; Кисляков, Володимир ПавловичУ вказівках подано основні характеристики перевірочних модулів та наведено можливі варіанти завдань.Документ The Wonderworld of Grammar through the Wonderworld of Engineering(2003) Філіппова, Ніна Михайлівна; Шаманова, Наталія ЄвгенівнаДокумент Методичні вказівки та плани семінарських занять з філософії(2003) Соболь, Петро Петрович; Дрожанова, Оксана МиколаївнаУ розгорнутому вигляді висвітлюються всі основні теми і питання, призначені для орієнтування студентів при підготовці до семінарських занять з філософії. Особливу увагу приділено можливості інваріантного розгляду проблем, аспектів, ідей, персоналій з огляду на різноманітність підходів і завдань у навчальній літературі. До кожної теми рекомендовані саме такі підручники, які легко можна знайти в бібліотеках, які суттєво розкривають поставлені питання, а також сучасні монографічні праці, статті, тексти класичної спадщини. Надається можливість варіювати проблеми в залежності від власного погляду викладачів, місткості курсу філософії та профілю майбутньої спеціальності студентів. Послідовність розгляду тем та основні питання для розгляду відповідають лекційному курсу. Рекомендовано для студентів денної та заочної форм навчання.Документ Місце завдань редагування комп'ютерних перекладів у навчанні перекладу(2004) Філіппова, Н. М.Стаття показує потенційні можливості системи завдань редагування комп’ютерних перекладів. Завдання можуть бути типізовані і представляти когнітивно-орієнтовану систему (пошук ключових концептів, експлікація відношень між ними, створення понятійної схеми, наприклад у вигляді блок-схеми, ймовірне прогнозування, пояснення ролі контексту (широкого і вузького), коментар, переклад тощо).Документ Архаїчна культура праслов'ян та східнослов'янських племен(2004) Андрєєва, Наталія БорисівнаНа підставі аналізу культурно-історичного процесу прадавніх часів дається оцінка першоджерел української культури. Призначено для студентів усіх спеціальностей, що вивчають дисципліну "Культурологія", а також "Історія України" та "Філософія" ("Релігієзнавство").Документ Моделювання як категорія прикладної лінгвістики(2004) Філіппова, Ніна МихайлівнаВ статті обґрунтовується необхідність створення посібника-хрестоматії з прикладної лінгвістики.Документ Вступ до прикладної лінгвістики. Моделювання у мові(2004) Філіппова, Ніна МихайлівнаДаний посібник представляє деякі можливі підходи до категорії моделювання мовних та мовленнєвих об'єктів. Увага приділяється структурності і системності мовної організації як бази для моделювання, деяким особливостям мовної моделі, когнітивній організації моделювання картин світу (знань) і мовлення (спілкування). Призначений для студентів спеціальності "Прикладна лінгвістика".Документ Cоціологія. Робоча навчальна програма(2004) Бобiна, Олег Валерійович; Дюндін, Дмитро Андрійович; Коростильова, Ірина ВікторівнаРобоча навчальна програма включає тематичний план лекцій, плани семінарських занять та дидактичні матеріали для їх проведення, засоби контролю знань студентів, список рекомендованої літератури. Це дає змогу ознайомитись зі змістом навчального курсу "Соціологія" і опанувати його основні теми не лише пiд керiвництвом викладача, а й самостiйно. Вказівки призначені для самостійної підготовки студентів стаціонарної форми навчання вищих навчальних закладів негуманітарного профілю.Документ How to mediate in ESP: that is the question(2004) Filippova, NinaДокумент Політологія(2004) Багмет, Алла Миколаївна; Бобіна, Олег Валерійович; Молодих, Ігор Владиленович; Федоренко, Михайло Олександрович; Шаповалова, Ірина ВасилівнаРобоча навчальна програма включає тематичний план лекцій, плани семінарських занять та дидактичні матеріали для їх проведення, засоби контролю знань студентів, список рекомендованої літератури. Це дає змогу ознайомитись зі змістом начального курсу "Політологія" і опанувати його основні теми. Вказівки призначені для самостійної підготовки студентів стаціонарної форми навчання вищих начальних закладів негуманітарного профілю.Документ Скіфська культура(2004) Андрєєва, Наталія БорисівнаНа підставі аналізу культурно-історичного процесу прадавніх часів дається оцінка першоджерел скіфської культури. Призначено для студентів усіх спеціальностей, що вивчають дисципліну "Культурологія".Документ Парадигми міжкультурної комунікації: проблеми і рішення(2005) Філіппова, Н. М.Сучасна методика навчання іноземних мов базується на антропоцентричному підході, основою якого є нероздільність мови і культури у широкому розумінні цього слова, оскільки мова зберігає культурні цінності, зафіксовані у всіх рівнях. Якщо будь-яка іноземна мова представляє невід’ємний компонент культури, тоді мову можна і требі засвоювати через культуру, а культуру через мову, а при вивченні іноземної мови засвоєння відбувається через своєрідний діалог культур.