Технологій віртуальної реальності та метавсесвітів для створення тренажерів і лабораторій в електроніці

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Мета. Розглянути можливості використання віртуальної реальності в навчанні та розробці віртуальних тренажерів і лабораторій для студентів спеціальності електроніка і телекомунікації. Основним поштовхом для початку досліджень у цій галузі стала потреба в більш широкому використанні повного потенціалу віртуальної реальності в секторі освіти. Віртуальна реальність (VR) стала перспективним інструментом для навчання та підготовки по різним спеціальностям. Вона забезпечує захопливе та інтерактивне навчальне середовище, дозволяючи користувачам взаємодіяти з симуляціями, сценаріями та моделюваннями в режимі реального часу. Віртуальна, доповнена і змішана реальність може сприяти набуттю практичних навичок, допомагати краще запам'ятовувати інформацію та сприяти розвитку як професійних, так і комунікаційних навичок. Методика. В статті висвітлені наступні аспекти. Вступ до проблеми та огляд існуючих досліджень в цьому напрямку. Наступна частина про методи та програмне забезпечення, які надають можливості їх використання для створення віртуальних сцен та 3D-моделей, що використовуються у віртуальній реальності. Результати. В процесі навчання були розроблені перші зразки віртуальних тренажерів і лабораторій. Процес навчання таким чином дозволяє не тільки занурюватись в середовище віртуального світу, але і створювати корисні додатки для використання в навчанні та оцінюванні знань. Розглянувши проведене дослідження, було зроблено висновок про позитивний вплив використання означених технологій на навчання студентів та розвитку їхніх навичок. Наукова новизна. Такий підхід приносить чудові переваги та, порівняно з традиційним освітнім підходом, є набагато ефективнішим. У навчанні студентів VR може імітувати реальні сценарії, надаючи практичний досвід у безпечному, контрольованому середовищі. Практична значимість. Набути навички створення віртуальних тренажерів і лабораторій. Ця технологія також може допомогти зменшувати витрати на дороге обладнання. Однак, незважаючи на численні переваги, VR в освіті та навчанні може бути економічно значним та вимагає спеціалізованого апаратного та програмного забезпечення, що може обмежувати його широке впровадження.

Опис

Худякова, І. М. Технологій віртуальної реальності та метавсесвітів для створення тренажерів і лабораторій в електроніці = Virtual reality and metaverse technologies for creating simulators and laboratories in electronics / І. М. Худякова // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : Гельветика, 2025. – № 2 (500). – С. 292–299.

Бібліографічний опис

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By