Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

Автори

Сидоренко, Л. В.
Ратнікова, А. С.
Трибулькевич, К. Г.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми шкільного булінгу. Описано основні компоненти, форми булінгу та статусно-рольову структура даного явища. Визначено специфіку та передумови, які сприяють появі систематичної та довготривалої агресії в шкільному середовищі.

Опис

Сидоренко, Л. В. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен / Л. В. Сидоренко, А. С. Ратнікова, К. Г. Трибулькевич // Матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф. "Проблеми соціально-гуманітарних наук", 7 груд. 2018 р. – Запоріжжя: АА Тандем, 2019. – С. 192–198.

Ключові слова

агресія, булінг, шкільне середовище, рольова структура булінгу, освітньо-виховний процес

Бібліографічний опис