Создание обводов и оценка ходовых качеств круизных пассажирских судов смешанного плавания нового поколения

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Автори

Егоров, А. Г.
Egorov, Alexander G.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Анотація. Мета – оцінка ходових якостей пасажирських суден змішаного плавання (ПС) нового покоління. Методика. Застосовано методи теорії і проєктування корабля, аналізу і статистики. Результати. Задовільна збіжність результатів модельних і натурних морехідних випробувань на прикладі ПС «ББК макс» класу показує ефективність застосовуваних інструментів. Наукова новизна. Вперше виконано системні дослідження ходових якостей ПС нового покоління різних класів і архітектурно-конструктивних типів. Практичне значення. Наведено основні проєкти круїзних пасажирських суден змішаного плавання нового покоління: «ПостДніпро макс»/«Волго-Балт макс» (розміри визначаються умовами Волго-Балтійського шляху або річки Дніпро, пасажиромісткість приблизно 500 осіб, проєкт PV500); «Дніпро макс»/«Волго-Дон макс» (розміри визначаються шляховими умовами Волго-Донського судноплавного каналу або річки Дніпро з урахуванням оптимізації за районом плавання, пасажиромісткість приблизно 250–350 осіб, проєкти PV300, PV300VD, PV250); «Дунай макс» (розміри визначаються шляховими умовами річки Дунай і міжбасейнового з’єднання Дунай–Майн–Рейн, пасажиромісткість приблизно 200 осіб, проєкт PV200D); «ББК макс» (розміри визначаються шляховими умовами Біломорсько-Балтійського каналу, пасажиромісткість приблизно 150–200 осіб, проєкти PV09, PV11, PV150, PV200BB). Підкреслено особливості їх обводів порівняно з класичними суднами радянського періоду. Для наших умов експлуатації найбільш відповідним є традиційний монокорпусний тип пасажирського судна. Судна відрізняються від класичних проєктів ПС, побудованих за радянських часів, співвідношенням L/B – здебільшого («Дніпро макс»/«Волго-Дон макс» і «ПостДніпро макс»/«Волго-Балт макс» класи) довші, обводами носових і кормових країв – оптимізовані за допомогою методів обчислювальної гідродинаміки (ОГД), а також спроєктовані з урахуванням установлення підрулюючих пристроїв і гвинто-рульових колонок відповідно. Показані результати досліджень ходових якостей ПС нового покоління, виконаних за допомогою методів ОГД. Наведено і проаналізовано також дані натурних морехідних випробувань 2019 року ПС нового покоління «ББК макс» класу концепту PV09.

Опис

Егоров, А. Г. Создание обводов и оценка ходовых качеств круизных пассажирских судов смешанного плавания нового поколения = Hull contours creation and estimation of running characteristics of new generation river-sea cruise passenger ships / А. Г. Егоров // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : НУК, 2020. – № 1 (479). – С. 13–26.

Ключові слова

река-море круизы, проектирование судна, пропульсивный комплекс, модельные и натурные испытания, экология, эффективность, ріка-море круїзи, проєктування судна, пропульсивний комплекс, модельні та натурні випробування, екологія, ефективність, river-sea cruises, ship design, propulsion complex, model and full-scale trials, ecology, efficiency

Бібліографічний опис

Зібрання