Маркетингові дослідження ринку невеликих підприємств: практичні аспекти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Парсяк, В. Н.
Parsyak, Vladimir N.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Викладено методику проведення маркетингових досліджень ринку як засіб зменшення невизначеності, що супроводжує діяльність малих та середніх підприємств в умовах напруженої конкурентної боротьби за прихильне ставлення споживачів. Запропоновано ключові процедури якісного та кількісного аналізу ринку.

Опис

Парсяк, В. Н. Маркетингові дослідження ринку невеликих підприємств : практичні аспекти = Marketing research of small enterprises : practical aspects / В. Н. Парсяк // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : НУК, 2015. – № 1 (457). – С. 64–68.

Бібліографічний опис

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By