Дослідження моделей управління чергами автосервісу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НУК

Анотація

В магістерській роботі проведено дослідження методів управління чергами автосервісу та розроблено інформаційну систему “Автосервіс”. Робота складається з 90 сторінок друкованого тексту та містить 30 рисунків, 13 таблиць, 3 додатки та список використаної літератури з 18 джерел. В результаті створено та реалізовано проект інформаційної системи станції технічного обслуговування автомобілів, що відповідає головній меті роботи, а саме: підвищенню ефективності роботи автосервісу.

Опис

Мошківський, В. А. Дослідження моделей управління чергами автосервісу = Research on car service queue management models : магістерська робота ; спец. 126 ''Інформаційні системи та технології'' / В. А. Мошківський; наук. кер. М. В. Ворона. – Миколаїв : НУК, 2024. – 91 с.

Ключові слова

інформаційна система, станція технічного обслуговування, програмне забезпечення, база даних, концепція інформаційної системи, система масового обслуговування, 126 ''Інформаційні системи та технології'', information system, service station, software, database, information system concept, mass service system

Бібліографічний опис