Аналіз методів системи самообслуговування на АЗС

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-04-12, 2020

Автори

Гайдаєнко, О. В.
Морозова, Г. С.
Тендітна, Н. В.
Щербинін, М. В.
Haidaienko, Oksana V.
Morozova, Hanna S.
Tenditna, Nataliia V.
Shcherbynin, Mykola V.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Анотація. Під час дослідження були розглянуті методи обслуговування на сучасних АЗС. Враховуючи те, що з кожним роком збільшується кількість авто в Україні, часто можна спостерігати ситуацію, коли на АЗС виникають черги і сварки через довге обслуговування. Конкуренція між АЗС має безліч факторів, але одними із основних є якість пального та час обслуговування, чи є робітники, які заправлять вам авто, чи є термінали самообслуговування або колонки із вбудованим терміналом самообслуговування, яке ставлення працівників АЗС до своїх клієнтів. Аналіз ринку АЗС в Україні є важливою та актуальною темою. В ході дослідження теми було встановлено, що для роботи обслуговування на АЗС найбільше підходить метод масового обслуговування, а саме системи масового обслуговування в потоці. Під час дослідження також було розглянуто основні проблеми обслуговування, історію технічного прогресу у сфері обслуговування на АЗС, визначено майбутню ефективність запропонованої технології порівняно з існуючими. Основними параметрами роботи АЗС, які позитивно впливають на задоволеність клієнтів, є якісне паливо, зручність розташування, ввічливість і доброзичливість операторів, швидкість обслуговування, чистота на АЗС. З усіх параметрів можна виділити два основних, а саме: час обслуговування і якість пального. Час обслуговування залежить від способу обслуговування. Є три способи обслуговування, а саме: обслуговування персоналом, обслуговування терміналом, обслуговування за допомогою колонки з терміналом самообслуговування, у кожного з яких є свої переваги і недоліки. У Європі термінали самообслуговування змінюють на колонки із вбудованим терміналом і модернізують ПЗ в них. В Україні, на жаль, можна побачити, що лише на одиницях АЗС стоять термінали самообслуговування, а автозаправні колонки із вбудованим терміналом – це взагалі з розділу фантастики. Для більшого задоволення клієнтів послуги мають автоматизуватися, тому введення у роботу на АЗС мережах в Україні колонок самообслуговування украй необхідне. Ми прагнемо довести, що обладнання, яке обслуговує клієнтів напряму, впливає на рівень лояльності та задоволеності клієнтів і підвищує швидкість обслуговування, збільшує економічну ефективність АЗС, що довели результати дослідження.

Опис

Аналіз методів системи самообслуговування на АЗС = Analysis of self service system methods at GAS stations / О. В. Гайдаєнко, Г. С. Морозова, Н. В. Тендітна, М. В. Щербинін // Зб. наук. пр. НУК. – Миколаїв : НУК, 2020. – № 3 (481). – С. 72–78.

Ключові слова

метод масового обслуговування, АЗС, технічний прогрес, ефективність запропонованої технології порівняно з існуючими, queuing method, Gas station, technical progress, efficiency of the offered technology in comparison with existing

Бібліографічний опис

Зібрання